ingenting til barnet..

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89975
    AnonymForfatter

    jeg er en ung fyr som står og skal være far, men mangler desværre en masse basale ting til barnet. jeg er i den uheldige situation at jeg står i rki og ik kan låne nogen steder. jeg har fast job med en løn på ca 8000kr udbetalt og søger desperat efter en bank eller privat person som kan yde mig et lån på 10.000 med 1000kr i afdrag om måneden.
    håber der er nogen som kan hjælpe…

    #139524
    MichaelForfatter

    Er der ca. 9 mdr til du skal være far? Med en opsparing på 1000 kr./mdr er du jo praktisk talt i mål så hvorfor låne?

    ??!!

    #139526
    AnonymForfatter

    nej hun er sat til på næste torsdag. så det skulle gerne være inden så længe. jeg kan måske endda strække mig til at kunne betale 1250kr i afdrag om måneden.

    #139528
    MichaelForfatter

    Privat lån af familie eller venner er eneste mulighed i såfald

    #139530
    AnonymForfatter

    det er desværre ik nogen mulighed.. jeg har også prøvet på komunen… jeg er virkelig desperat, jeg er virkelig villig til at betale 15000 tilbage, for at få det lån hurtigst mulig.

    #139532
    AnonymForfatter

    Husk også, at man sommetider kan låne andet end penge af familie og venner. Det kunne være, der var nogle i din omgangskreds der kunne undvære nogle remedier eller noget tøj i nogle måneder, så vil I få luft til at spare op til noget og spare udgifter til noget af tøjet, som jo hurtigt bliver for småt igen. Alternativt kan I købe meget brugt.

    #139534
    AnonymForfatter

    Kære ung far.
    Først og fremmest til lykke med den glædelige begivenhed. Det er forpligtende at få et barn, men jeg forstår nu ikke, hvorfor du akut skal bruge 10.000 kr. til basale ting til barnet. Har man ingen penge, kan man fint klare sig de første måneder uden barnevogn, seng og puslebord, og klapvognen er først aktuel når den lille kan sidde op.
    Du og den vordende mor skal henvende jer hos Mødrehjælpen – se http://www.moedrehjaelpen.dk – de er eksperter og har hjulpet tusindvis af par og enlige mødre i samme situation.
    Held og lykke med projektet!

    #139546
    thsvForfatter

    Som altid et rigtigt godt råd fra Tove!

    Ville ønske, jeg altid kunne svare så velovervejet.

    Jeg ville besøge de lokale genbrugsbutikker.
    Specielt de første 2 år skal tøjet bruges så kort tid, at det er spild at købe nyt tøj.
    Måske et familie-medlem, ven eller arbejdskollega kender en, der har tøj til overs?
    Et plastic-tæppe til bleskift, en vugge, en babylift og et kar til badning er de mest nødvendige ting i starten.

    Alternativt kunne du tage et ekstra job i weekenden med avis-omdeling, det giver hurtigt ekstra penge. Det giver altså en tilfredsstillelse at kunne betale tingene med sine penge, osse selv om de er surt tjente.

    #139552
    HalliHalloForfatter

    Det var da utroligt så meget forstand debatørerne har på mødrehjælp, bleskift m.v., men det vigtigste er nu engang at der er penge til god og sund ernæring til barnet.

    Derfor drejer det sig om at få lagt et budget så hurtigt som muligt, hvilket du jo nok hidtil ikke har fået gjort, hvorved du ulykkevis er havnet i RKI.

    Jeg syntes ikke at mødrehjælpens forretninger er særlig billige, så jeg vil foreslå dig at købe dit udstyr brugt f.eks gennem Den blå Avis eller gå på loppemarkeder. Se dig lidt for, køb ikke det første det bedste, det giver altid det bedste og billigste resultat. Og forsøg altid at trykke prisen i bund, bare folk får lidt for deres ting, så er de sgu glade og tilfredse, og glem ikke at fortælle om din ulykkelige situation.

    Og sidst men ikke mindst, allerede om en god måned, nemlig den 20.7., så kommer den første store børnepengecheck ind ad brevsprækken eller er kommunen også gået over til Nemkontoen? Selvfølgelig moderens konto….

    #139556
    AnonymForfatter

    Kære ung far…

    Du skal til at have styrpå din økonomi!! Du har snart ansvaret for et lille menneskeliv!

    Når dette så er sagt, hvor i landet bor I ? Og skal I have en dreng eller en pige.

    Kh Money3

    #139582
    AnonymForfatter

    vi bor på falster.. og det bliver en pige..

    #139584
    AnonymForfatter

    Så er der desværre nok lidt vel langt(Vi bor i Stenløse). Havde ellers lidt ting (mest til dreng dog), hvis I boede lige i nabolaget….
    Men tillykke med hende når hun kommer! Det skal nok blive en stor oplevelse!

    Mange hilsner fra Money3

    #215640
    AnonymForfatter

    En anden gang så send en mail til info@mamashop.dk så finder vi en løsning med nogle varer fra http://www.mammashop.dk 🙂

    #215642
    HalliHalloForfatter

    Hej Bjarke Bekhøj!

    Det er vist strengt forbudt at reklamere i erhvervs øjemed her på dette site, for jeg går ud fra der ikke er tale om en ren foræring.

    Jeg undrer mig ofte over, at nogen lige sidder og kan finde en 7 år gammel tråd frem, og så være personens allerførste indlæg.

    Men er nok kun den eneste der undrer mig…………..

    #215664
    peter holm larsenForfatter

    Hej HalliHallo,

    Jeg det kan undre ganske meget – 7 år – men profilen “ung far"? Og ingen indlæg i 7 år og på 2 dage 4 indlæg.

    Vil da håbe de første 7 år har gjort den unge far lidt ældre.

    Men er det ikke netop det der er kernen her på mybanker fordi det styres af John – uden kvalitetsdyder. Jeg har selv bedt mybanker kontakte mig flere gange om helt falsk annoncer på mybanker – men sådan er forretningen.

    De gør bare ikke noget!

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.