www.mitmaster.dk

Viser 15 indlæg - 76 til 90 (af 95 i alt)
  • Indlæg
  • #145892
    MichaelForfatter

    Ja, Nordea er sørme en useriøs bank der ikke vil låne til RKI-ryttere. Melanie skrev på ubehjælpsomt dansk i denne tråd http://www.mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?t=l%E5n+&id=2897:

    “jeg har også tale med anden bank det vil godt men jeg skal føst ud af rki så vil godt lån mig penge til dette her med et kom-i-gang-lån"

    #145910
    AnonymForfatter

    Ja, okay… Så er det jo også fordi, der er noget rod i økonomien, melanie. Kan du ikke fortælle nærmere om det, så det kan blive forsøgt løst i stedet for bare at høre, hvor du kan låne mere?
    Eller vil du ikke ud af problemerne?

    #145940
    AnonymForfatter

    Til test
    jeg synes at du virker meget bedrevidende med hensyn til de mennesker der er kommet iklemme med de lovede kort,fra mitmaster også kaldet kederan equity.
    Jeg syntes at du næsten er ansat i kederan equity da du på nærmeste håner dem som har betalt 950.- for at blive oprettet som kunder,jeg synes det er under lavmålet at håne andre mennesker der har været godtroende nok til at indbetale pengene,du skriver også at de skal deponere 50.000 hvilket ikke er hvad de siger hvor har du det fra?

    #145944
    AnonymForfatter

    vi må til stå sammen alle så og potili anmeld dem vi er ca 8000 der har betale til mitmaster.dk jo flere er hvis ikke gøre når ved et mister vi alle hvor penge det er 7.6 mio det for ud af så jeg har potili anmeld dem potili vil ikke gøre når ved når vi ikke er så mange

    #145954
    testForfatter

    VEL B man kunne jo start med at læse vilkårne på hjemme siderne mitvisa og mitmaster og så f.eks. bruge hovedet. Og ja jeg har ikke ondt at folk der tror at økonomiske problemer kan løses ved bare at låne flere penge. og ja jeg ved godt at mange har føret så dumme at tro at de har vundet i et lotteri de slet ikke har deltaget i. Skal jeg også ha tale å så pænt til dem?

    og nej man kan aldrig forhindre folk i at blive snydt af bondefangere og nej det er ikke polititets opgave at skaffe jer de penge retur så i selv har smidt ud af vinduet. der er skete ind til flere anmeldelser af manden at lave flere er spild af tid.

    #146540
    helsingForfatter
    #146542
    helsingForfatter

    Ja du er blevet snydt,,,ligesom alle os andre..Jeg blev godkendt i april måned…lang tid siden og med mange af deres løgne senere om at ting var på vej..ja så sidder jeg snydt og lidt klogere tilbage…
    Og politianmelde fordi vi er dumme…tror de er langt væk og ude af drift,,,under jorden og hvad ved jeg…kunne være fedt hvis BASTA kunne finde dem igen…
    Men ja ikke rigere men fattigere er man blevet i alle de opkald man har prøvet at fange dem på i deres uduelige tlf service….
    Så JA du er blevet SNYDT

    #146544
    helsingForfatter

    Jeg har indbetalt 39 euro til den tyske bank og har ikke set skyggen af de penge igen,,,den tyske bank kender ikke noget til noget og jeg har mistet dem…men min bank er sat på sagen og henter mine penge hjem igen…
    sådan,,,

    #146552
    AnonymForfatter

    Vi er også blevet snydt så det ville være fedt hvis vi kunne få BASTA sat på sagen igen.
    Og så er der flere der hopper på den med den tyske bank hmmmm

    Hvordan får vi BASTA sat på sagen igen???

    #146554
    MichaelForfatter

    Regner I da med at Basta vil hente jeres penge hjem igen? Brug det her som en lærestreg og få noget orden på jeres økonomi istedet for at lede efter hurtige lån på indlysende svindelsites. Jeres penge er tabt og I ser dem aldrig igen. Kom videre med jeres liv istedet for at hænge fast i de her pebernødder som det jo i virkeligheden er.

    #146720
    AnonymForfatter

    Jeg har tidt ville skrive min mening omkring denne tråd.

    Da jeg for første gang så BASTA programmet omkring dette, sad jeg faktisk og grinte lidt over at alle de dårlige betalere,
    for hvordan kunne man fremskaffe 1000 kr, når man i forvejen var i dyb gæld, de 1000,- kr. var nok bedre brugt på at betale sine kreditorer.

    Når det er sagt, så synes jeg bestemt at firmaer som disse skal stoppes for at udnytte godtroende mennesker,
    jeg synes i skal gøre alt, for at andre ikke falder i klørende på disse uetiske/spekulative fup firmaer.

    jeres penge ser i nok ikke igen.

    #146722
    testForfatter

    helsinge
    jeg tror faktisk ikke den tyske bank er et svindel nr. men de 39 euro er jo bare grund gebyret for at få en konti. I øvrigt giver de dig kun et hæve kort til dine egne penge så hvad du skal med dem kan jo undre. Kredit giver de ikke. Desvære er man nød til at sætte sig ind i tingende.

    #146730
    AnonymForfatter

    Hej Michael

    Du er ikke bange af dig at skrive sådan på en side hvor der tilgang for alle der er tilmelt denne link.Og densom er ADMISTRATOR her på denne debat sider og sover for at sige det lige ud. For det første må man ikke udgive personer her på nette og det er lige hvad du har gjort MICHAEL og det kaller man på personforfølsel i lovsprog
    og kan give både bøde og adstadningskrav.
    Og Admistrator skulle tage og give dig en spak ud af denne debat da du ikke i nu har kunne sige noget savligt kun noget bavl og lave rav i det.
    P/S er AMISTRATOR i flere grupper på nettet.

    #146734
    MichaelForfatter

    Kava: Jeg fatter nada af dit – om muligt – endnu mere ubehjælpsomme dansk

    #146754
    testForfatter

    michael
    Jeg tror bare vi skal glemme denne tråd. Jeg har altid undre mig over nigeria breve og disse lotteri foretagner men efter at have diskuteret konspirations teorier om månelandingen, 9-11 og nu seneste om mitmaster/visa forstår jeg det lidt bedre. Der findes rent faktisk ufattelig naive mennesker.

    PS det skal sige at jeg ved at usa har været på månen og at der ikke er skyggen af sandsynlighed en sige bevis for konspiration teorier og at jeg ikke ønsker at diskutere det yderlige at det er håbløst at diskutere med de mennesker der tror på noget sådant.

Viser 15 indlæg - 76 til 90 (af 95 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.