En afskedskommentar

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89858
    AnonymForfatter

    Til redaktionen

    De er i deres gode ret at formene mig adgang til deres medie. Deres indsats som nyhedsformidler og analytiker nærmer sig det forbryderiske og forhåbentlig vil De endag blive draget til ansvar.

    René Cohrt

    #138588
    MichaelForfatter

    Endelig – tak og ikke på gensyn renecohrt, neptun, elkaya med mange flere.

    #138590
    AnonymForfatter

    /wave

    Nu kan vi måske endeligt bruge forumet til dets oprindelige formål i stedet for at gætte på om det var endnu en René vs. René tråd. Jeg havde måske egentligt helst set at man lavede et under-forum til bankpolitik / “new world order" indlæggene, men da der kun er ét forum så kunne det nok ikke være anderledes.

    Til René: Din kommentar taler ligesom for sig selv. Mig bekendt er mybanker ikke “nyhedsformidler og analytiker", og har næppe påstået at være det. Så det at du påstår dette, og oven i købet mener at det ‘nærmer sig det forbryderiske’ er kun med til at give mindre kredit til dine teorier, som ellers i sjældne øjeblikke havde en flig af en pointe, men som altid blev sovset ind i vrøvl.

    #138602
    AnonymForfatter

    Hej Renecort
    Tak for dine indlæg, jeg må lige sige at din filosofi med at undgå modpartsrisiko,
    ( banker , pensionsselskaber etc. ) finder jeg mere og mere sympati for.

    Jeg vil lige nævne at på http://www.boliga.dk – videre til “boligdebatten" er der nogle debatører bla. Gorion, hcng og thomas som virker meget kompetente.

    God vind

    #138612
    thsvForfatter

    Mange tak, Rene!
    Du vil ikke blive savnet!

    #138624
    NultopskatForfatter

    TAK Rene..afgjort dagens bedste nyhed..

    du har fat i et guldkorn om jeg så må sige..men du taber tråden og forvilder dig langt længere ud end overdrevet.

    #138632
    AnonymForfatter

    Den gode nyhed er at du skrider. Det var på tide.

    Den dårlige nyhed er at du nu er igang med at spamme http://www.boligdebatten.dk med din latterlige guldfold.

    Jeg kan se den allerede har fået lige så dårlig modtagelser der, som her!

    #138642
    AnonymForfatter

    Tja, som jeg påpegede allerede før jul, så har det været mønsteret i René’s færden på diverse andre fora, hvor han også er blevet banned fra mm. Så der skal også lyde et rungende “HOSIANNA" herfra. 😉

    #141464
    AnonymForfatter

    Hjælp – hjælp en trist dag.

    Du kunne ikke holde dig væk. Vi var alle lige så glade. Men de har nok også sparket dig ud af Boligdebatten.dk.

    Og du kan glæde os ved at forsvinde igen. Tak.

    #141476
    AnonymForfatter

    Mit ovennævnte indlæg kan godt se noget mystisk ud, men Rene Cohrt havde i morges et indlæg, som nu tilsyneladende er slettet af redaktionen.

    Dette er forklaringen.

    Mange hilsner fra
    Hannibal

    #141478
    AnonymForfatter

    Jammen herligt at redaktionen er så hurtige –

    glad sommer herfra!

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.