Sparekassen Faaborg giver 3,75% på indskud 100.000 – 1.000.000

Viser 3 indlæg - 31 til 33 (af 33 i alt)
  • Indlæg
  • #151628
    JydenForfatter

    Kære UFO,
    Du får lige en servicemeddelelse for sidste gang, da jeg har trukket mine penge ud af Fåborg Sparekasse. De har nu igen nedsat renten så den er nede på 1,75 % ved indskud over 100.000 kr., og man kan ikke en gang se det på rentetavlen på deres hjemmeside, men kun inde på kontovilkår hvis man har Favørkontoen – som der ikke er meget favør i længere, og længe ikke har været.

    Til SFAA,
    Henvendelser om dit forslag har ikke hjulpet, der står ikke noget som helst på deres hjemmeside, og de “putter" med rentenedsættelser på indlån. De opfylder sikkert minimumskravet om en eller anden lille annonce i en avis. Jeg er imidlertid færdig med Sparekassen Fåborg og deres informationspolitik, der ligger langt fra de standarter der er i år 2010.

    #151688
    AnonymForfatter

    Takker.
    Jeg har heller ikke flere penge stående på min favørkonto.

    #151758
    JydenForfatter

    Godt , og mon ikke de fleste har forladt Sparekassen Fåborg med den politik de har kørt på denne konto. Det lød så godt da man skulle være kunde, men inden kontoen var nået at blive oprettet var den første rentenedsættelse foretaget uden grund, og dernæst har den ene efter den anden fulgt – nærmest skjult.
    Og på årsopgørelsen meddeler man"at det ikke er teknisk muligt at oplyse beløbsgrænserne for de forskellige rentesatser på kontooversigten. Det er der ellers masser af andre pengeinstitutter der kan.

    Farvel Fåborg

Viser 3 indlæg - 31 til 33 (af 33 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.