Bank glemt at låse for indskud på Højrentekonto

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89856
    AnonymForfatter

    Jeg har netop en Højrentekonto, men troede ikke at jeg kunne blive ved med indskud til en rentesats, der forlængst burde være låst for indskud til.

    Vi jeg være at betragte som være i OND TRO, når jeg velvidende ved at indskud forlængst er meddelt standset, skulle være sket inden X-dato. Derfor også årsag til at jeg ikke vil oplyse Bankens navn 🙂

    PS! Jeg har tjekket kontovilkår

    #138562
    thsvForfatter

    Ja, du er i ond tro, når du godt ved, at indskudsfristen er udløbet, BoSol!

    Kommer du derimod til at skyde flere penge ind uvidende, er det bankens fejl.

    #138572
    ahkForfatter

    Er banken/pensions-/forsikringsselskabet/osv. i ond tro når de skriver ting med småt? Sandsynligvis. Typografien antyder jo nemlig at dette er underordnet, noget som ofte er nok så væsentligt, noget som under alle omstændigheder gælder i samme grad som det med stort. So, why not beat them at their own game?
    Mvh
    AHK

    #138574
    AnonymForfatter

    Jeg er også en af de ‘heldige’ som har en højrente konto. Pt er renten dog ikke særlig høj: 2,25%. Så det er mest til bankens fordel at der stadig er kunder som gider parkere deres penge til så lav en rente…..

    #138582
    AnonymForfatter

    Gør det dog…

    Hvad kan der ske ved det ? At du kommer i fængsel for at sætte penge ind på din egen konto… hihi. I værste tilfælde kan de vel nægte at udbetale renten til dig..???

    Money3

    #138586
    AnonymForfatter

    Jamen, det var lige netop det jeg gjorde 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.