mitvisa.dk

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 60 i alt)
  • Indlæg
  • #140070
    AnonymForfatter

    ja jeg vil også godt være med er også hoppet på den og har sansynligvis mistet 950 kr

    #140072
    AnonymForfatter

    7.Master Card kredit kort – Ansøg idag om at få dit helt eget MasterCard
    Ansøg om et MasterCard netop idag! Alle kan ansøge! Få et MasterCard TRODS RKI registrering … Kontakt Kederan Equity på 90 140 555 for yderligere spørgsmål. …

    #140074
    AnonymForfatter

    hvis man googler den under kederan så kommer det frem
    mvh mogm

    #140084
    testForfatter

    “Du skal deponere dobbelt så meget som du ønsker i kredit"

    måske er det bare mig men man skal deponere 40.000 kroner for at kunne få en kredit på 20.000 kr?

    men ok de sender jo også stadig negeria breve ud.

    #140096
    AnonymForfatter

    Er nødt til at spørge – de i tråden, som har forsøgt sig hos mitvisa.dk og indbetalt pengene, kunne I rejse det dobbelte af det beløb, I gerne ville låne?

    #140114
    testForfatter

    ja mette det er også det der undre mig. hvorfor betale penge for at søge om et kort på de betingelser? Der er jo åbenlyst ikke tale om kredit efter som man skal give dem 40.000 for at få rådighed over 20.000. Hvordan kan man i øvrigt og hvornår får de 20.000 retur?

    For mig virker det utroligt at nogen kan søge om et kort på de hvilkår det er lidt som dem der skal betale penge for at få en gevinst i et loteri som de aldrigt har deltaget i.

    #140120
    AnonymForfatter
    #140122
    AnonymForfatter

    hej.. kontakt mig på stinemira@live.dk da jeg meget gerne vil høre hva der er fundet ud af så man kan få sine penge tilbage..

    #140182
    testForfatter

    hej stine
    Så vidt jeg kan se er chancen for at få penge retur lig nul. De er kort og godt blevet fuppet. Mitvisa.dk er et fup nummer slet og ret.

    du kan evt gå til politiet men chancen for at de kan gøre noget er lig nul. Du kan gå til pressen hvis du vil men hvad sku det hjælpe?

    men har du 40.000 du kan deponere for at få lov til at bruge 20.000 af dine egne penge? Hvis ja hvad ska du så i grunden med et kort? Hvis nej hvorfor har du så inledt eller betalt for at ansøg om et kort?

    #140320
    AnonymForfatter

    kederan equity limited er et fup nummer ring 2411960

    #140576
    AnonymForfatter

    kederan equity limited er spil af tid og penge

    #140778
    AnonymForfatter

    Kederan Equity Ltd.
    54 Pentney Road
    SW12 ONY
    London
    U.K.
    Kederan Equity på support@mitmaster.dk for yderligere spørgsmål. Eller du kan ringe på 90 140 555

    #141650
    AnonymForfatter

    Kederan Equity Ltd danske repræsentant er Rene Holmgren. Prøv at google lidt på ham…. Der er så mange røde lamper, at man bør rende den modsatte vej.

    #141660
    AnonymForfatter

    hej stine vil du ver sød og ringe til mig på 22411960 mvh gilbert larsen

    #142410
    AnonymForfatter

    hejsa…
    Til dig, som har lagt et indlæg ud omkring kederan limited. Jeg står i samme problem, og har heller intet hørt.Jeg skulle have modtaget breve til at underskrive om et lån for over en månede siden, og kan ikke få fat i firmaet hverken på mail eller telefon. Jeg tænker lidt, at det i den sidste ende må være en mulighed, at snakke med politiet, men vile gerne, at vi var flere, der henvændte sig sammen.

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 60 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.