Dkr/Thai bath

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89796
    AnonymForfatter

    Er der mon en som ved hvilken bank som er den mest humane i afvigelse fra Nationaæbanken når man skal købe omkring 5 mill. Thai bath?? Er der en bankmand/dama som læser dette, er han/hun da også velkommen med et godt tilbud! 🙂

    #137668
    AnonymForfatter

    Spørg Johnny Reimar der har overført mange penge til at bygge børnehuse for i Thailand 🙂

    #137712
    AnonymForfatter

    Jeg ved ikke hvem der er billigst, med så stor en handel vil jeg nok høre nogle af de store banker for at få et tilbud på hvilket tillæg de har i forhold til Nationalbankens kurs og hvad de skal have i gebyr. De mindre pengeinstitutter vil bruge nogle af de større pengeinstitutter til en sådan transaktion – også er der jo to der skal tjene og det gør at deres pris ikke kan være ligeså skarp.

    Jeg er helt sikker på at alle banker slikker sig om munden hvis de får lov til at veksle pengene for dig.

    Har du prøvet en af de danske hjemmesider om thailand. Eller prøv at sende en mail til Preben Pretzman – ejendomsmægler i thailand. Han må have erfaring med vekskling og evt. overførsel af så store beløb – du kan finde hans mailadresse på denne hjemmeside: http://www.udonrealestate.com/

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.