Total absurd behandling…

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Indlæg
  • #137636
    AnonymForfatter

    Jeg vil ikke kommentere hvad DANSKE banker gør, men her er dokumentation nok:
    http://www.italy.dk/it-dk/skodstrup_dokumenter.htm

    #137638
    HalliHalloForfatter

    I den omtalte artikel bliver der vist blandet en masse ting sammen om kravene for at få opholdstilladelse og en almindelig bankkonto.

    Alle de i artiklen nævnte krav, er krav der stilles, hvis man har til hensigt at bosætte sig i Italien.

    For hvis man skal have opholdstilladelse i et land, så stilles der krav om dokumentation for f.eks bopæl og et evt. skattenummer, ligesom man må dokumentere at man har midler til at klare dagen og vejen for. Dette kræves jo ikke, hvis du vil oprette en konto og stadig bor her i Danmark, men de italienske myndigheder skal selvfølgelig underette de danske myndigheder om evt. rentetilskrivninger m.v.

    Nu har jeg dog ingen planer om at oprette en konto dernede, hvorfor jeg endnu engang vil fastslå, at man i princippet skal kunne oprette en konto overalt i verden. Selvfølgelig er der nogen banker, der ikke beskæftiger sig med det, men hovedparten vil da gerne modtage indskud fra udlændinge.

    Der er da ingen i udlandet der har sagt nej tak til mine penge endnu!

    #137642
    AnonymForfatter

    Det passer ikke.

    Min far bor i udlandet og har en dansk bank.

    #137662
    AnonymForfatter

    Jeg bor “også" i udlandet og har 5 danske banker og 1 udenlandsk, hvilket jeg har oplyst om i tidligere tråd, se ovenfor 🙂

    #137674
    HalliHalloForfatter

    Helt ærlig BoSol, der er ikke noget der tyder på at du bor i udlandet, for så ville du da være noget bedre informeret om det at åbne en simpel konto over landegrænserne. Dette begrundes også med at du ofte slynger halve sandheder ud, som det så viser sig at du ikke kan dokumentere.

    Du glemte forresten denne gang at prale med at du også har 6 indekskontrakter eller var det kun 5, ligesom antallet af banker og alt det andet du plejer at prale med.

    I bund og grund er jeg naturligvis lige glad med hvor du måtte bo henne, for mit skyld kan du også bo på månen.

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.