ScandiNotes

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 93 i alt)
  • Indlæg
  • #139186
    JydenForfatter

    Jeg læste forleden i Billund Lufthavn – hvor der står en række magasiner til fri afbenyttelse – i Finansforbundets medlemsbald Finans maj 2009 – en artikel om Scandinotes “Banken kan også tage fejl" Artiklen viser nat man ikke har vidst hvad det er man har solgt til kunderne. Artiklen kan tilsyneladende også ses på nettet på Finansforbundets hjemmeside.

    #139464
    AnonymForfatter

    Hej Annemarie
    Jeg har også købt Scandinotes i Sparekassen kronjylland. Fik brev i tirsdag, og så vidt jeg kan læse er hele beløbet nu tabt.
    Hilsen Hanneb

    #139478
    AnonymForfatter

    Hej Hanneb
    Hvis du kan skrive hvordan jeg kan kontakte dig- kan vi tale sammen. Vi er nogle stykker som er i samme båd og vi hjælper hinanden lidt- du er velkommen også!

    #139482
    AnonymForfatter

    Hanne jeg har en mail adr. du kan skrive til, det er en af de andre fra “gruppen"
    hun har tidl. lagt adr. på debatten og hun siger det er ok du skriver til hende.
    lg@fiberflex.dk

    #139792
    AnonymForfatter

    Hej Annemarie
    Jeg er en mere af de uheldige Scandinotes ejere som har købt Mezzanine obl. via Sparekassen Kronjylland. Jeg vil gerne have kontakt med dig og komme med i “gruppen". Jeg har kontakt med en advokat, overvejer p.t. pengeinstitutankenævnet eller retssag.

    #139794
    AnonymForfatter

    Hej Ea
    Skriv til den mail adr. der står ovenover dit indlæg.

    #140522
    AnonymForfatter

    Hej Annemarie
    Jeg er også en mere af de uheldige Scandinotes ejere som har købt Mezzanine obl. via Sparekassen Kronjylland. Da det er “lidt" sent, så ville jeg bare høre om hvordan det står til.

    #140738
    AnonymForfatter

    Til Anne Marie. Kan jeg komme med i flokken? Købte i nov. 2007 Scandinotes Mezzina i
    Kronjylland ud fra bankrådgiverens forsikring om, at jeg aldrig kunne miste hovedstolen,
    det ringeste det kunne blive ville være, at jeg ikke fik noget afkast.

    #140746
    AnonymForfatter

    Skriv mail til lg@fiberflex.dk

    #140756
    AnonymForfatter

    Hej Svend Åge skriv til mailadr. lg@fiberflex.dk

    #144694
    etroDForfatter

    Læst idag d. 25 september 2009, at der er vundet en sag mod Sparrekassen Kronjylland

    Til jer der enten ER gået sammen for at køre sag mod Kronjylland, eller overvejer —

    VÆR` SØD AT KONTAKTE MIG eller evn. informerer mig om hvilken advokat I bruger.

    Jeg har — som så mange —–, mistet rigtig mange penge.

    For mig var det Sparrekassen Kronjylland City afd. der anbefalede de forbandede papier, selvom jeg i den grad gjorde det klart, at jeg med pågældende beløb IKKE ville løbe riciko.

    Ha!!!! anbefalingen kom, da jeg så sagde, jamen så flytter jeg det pågældende beløb til et andet pengeinstitut, da jeg kan få en højere rente andre steder end hos jer.

    Normalt ville jeg ikke skrive min e-mail adr “åbent", men da sagen jo er meget vigtig, SÅ

    dortes.adr@gmail.com

    Jeg bor i Randers

    MVH

    #144766
    AnonymForfatter

    Hej Alle på siden :Mit navn er Axel MUHAMED Bachmann , Jeg er i dag en lykkelig mand , som er pære dansk , Jeg har nu vundet over Sparekassen Kronjylland ang. ScandiNotes på trods af de retarderede HALLI HALLO , GENERAL PRIER og ELKAYA til sidst skal nævnes Prop Peter.
    Vi var mange som troede på vores sag , Annemarie var en af de første , jeg håber IKKE hun bliver den sidste . Tak til dig Annemarie for dit store arbejde . samtidig vil jeg takke Jan fra amtsavisen Randers , Niel fra Ebeltoft Folketidende , DR 1, P 4 , Karsten Huldum en speciel tak til Kresten Tusen Dahl og Lene Espersen .
    PS Resten af mit liv vil jeg hjælpe andre Ofre med at få retfærdighed , fordi den findes derud , på tros af oven nævnte , retarderede individer .
    MVH Muhamed

    #144768
    AnonymForfatter

    Tak for de pæne ord Axel!
    Godt gået af dig- du var trods alt den der startede det hele og fik os andre i gang.
    Stort tillykke og held og lykke i fremtiden.

    #144770
    thsvForfatter

    Dette var så åbenbart den 1 til 10.000 chance, der lykkedes.

    #144776
    AnonymForfatter

    Til GERERALEN og alle andre som har sammme opfattelse , i forstår intet , JEG HAR VUNDET , Sparekassen KRONJYLLANd HAR TABT , JEG HAR FÅET PENGENE RETUR , SPAREKASSEN KRONJYLLAND ER I DAG DE LYKKELIGE EJERER AF FOR 450.000 KR SCANDINOTES OBLIGATIONER SOM DE HAR KØBT AF MIG I GÅR KL 1703 DANSK TID TIL KURS 91.7 .Kan det skrives mere tydlig eller skal jeg SKÆRE det ud i pap
    PS: Se D R 1 kl. 1830 de næste dage , START I DAG
    MVH Muhamed

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 93 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.