DR Kontant værste bølle bankrådgiver hænges ud

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89705
    AnonymForfatter

    DR Kontant sagde iaften at man søger hjælp fra befolkningen til at finde den værste bølle bankrådgiver, der skal hænges ud i TV, som man gjorde ved brugtbilsforhandlere.
    Jeg sidder altid og morer mig over at de pågældende der skal hænges ud, har det meget svært ved at møde op til en skideballe i studiet, endelig ville TDC medvirke om DeGuleSiders betalingsopkrævning for at stå i deres bøger. Men vil bølle bankrådgiverne medvirke i TV ?

    PS! Jeg ved at mange læser med herinde 🙂

    #136564
    AnonymForfatter

    Jeg forstår hvad du mener, at man bør kaste lys over sager hvor der er handlet uetisk mm. Men du skal huske på at en bankrådgiver er ansat af banken og derfor bare en medarbejder der handler ud fra de retningslinjer som banken udsteder. Derfor… Hvs nogle skal hænges ud er det de pågældende banker, og ikke de ansatte. Hvis jeg fik lavet min bil og den ikke var lavet ordentligt, ville jo jo hellere ikke hænge den mekaniker ud der har gjort et dårligt stykke arbejde. jeg ville hænge det værksted ud der lavede det dårlige stykke arbejde.

    Nu ved jeg ikke hvad du har af arbejde, men jeg kunne ikke forstille mig at du ville syntes det var sjovt hvis du blev hængt ud som privatperson, hvis du blot havde arbejdet ud fra de retningslinjer som du har fået af din arbejdsgiver… Det hele kan gå MEGET galt hvis man pludselig skal sætte ansigte på de små ting der sker i vores hverdag…

    #136568
    NultopskatForfatter

    Tjae..hvad om kontant lavede en udsendelse om, at mange danskere ikke kan se DR2 men det ikke forhindrer at de opkræves fuld licens…
    Hvorfor kan man ikke gå lidt til biddet i DR kontant, og hvorfor forsvinder alle argumenter mod det de forøger at vise…

    For god ordens skyld, jeg er ikke ansat i en bank og heller ikke i medie-verdenen.

    #136570
    hkjnForfatter

    Jeg ved hvad det betyder at få en fed hyre i løn og jeg ved også at penge kan få folk til at gøre det mest besynderlige, men jeg vil nu gerne kunne se mig selv i øjnene i spejlet derhjemme.
    Hvis en bankrådgiver vildleder en kunde, er det jo 24 timer i døgnet kunden lider under dette.
    Jeg kan nu heller ikke se fornuften i at hænge en person ud, som dårlig rådgiver, men omvendt kunne jeg heller ikke arbejde med noget, som jeg ikke kan stå inde for som privat person.

    #136572
    AnonymForfatter

    Fed hyre..?? Det kan man jo så altid diskutere;-) Der er ingen tvivl om at der er blevet fejl rådgivet i nogle banker, men som man ser i Stein Bagger sagen er man aldrig klogere end de oplysninger man får. (Læs, KPMG blev fejlinformeret af IT Factory, og leverede derfor “falske" revisor raporter, som banker handlede ud fra.) Dermed sagt at bankrådgiveren er aldrig klogere end de oplysninger man får, og jeg tror aldrig at nogle bevist vil fejlinformere sine kunder. Som man sikkert kan læse arbejder jeg selv i den finansielle sektor, og jeg kan med hånden på hjerte sige at der ALDRIG er nogle der ønsker sine kunder det væreste. Man handler ud fra de oplysninger man får, og jeg vil vove at påstå at samtlige bankrådgivere heller vil have glade og tilfredse kunder, end kritiske kunder. Som er blevet økonomisk dårligt stillet på baggrund af ens anbefalinger, der er også meget større arbejde ved at have kritiske kunder end ved at have glade og tilfredse kunder:-) Jeg tror derfor ikke på at der er nogle der ønsker denne udvikling, slet ikke dem der sidder som arbejdsbier ude i filialerne..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.