Tråd til Neptun og hans ligesindede

Viser 14 indlæg - 31 til 44 (af 44 i alt)
  • Indlæg
  • #136414
    AnonymForfatter

    Nogle gange skal man betragte det hele udefra for at forstå det.

    Kan du idag eje noget uden at arbejde og betale din gæld af i 30 år?

    Nej. Enten kan du leje eller låne fra realkreditinstitutterne.

    Kan du selv vælge, hvor lang tid du vil arbejde? Nej, pga. høj skat og meget høje udgifter er du tvunget til at arbejde meget mere end du selv har lyst til.

    Faktum er, at vi alle er slaver, fordi det finansielle system og regeringerne presser os til det.

    En slave er ikke en, der bliver behandlet dårligt, men en, der ikke har indflydelse på sit eget liv.

    Regeringerne har med deres hjælpepakkerne forsøgt at køre videre med papirpenge, der ikke er noget værd, ellers vil de miste deres magt.

    Det handler ikke kun om finanskriser, men om indflydelse på vores eget liv.

    #136416
    AnonymForfatter

    Har nogen læst “Crash Proof: How to Profit From the Coming Economic Collapse" af Peter D. Schiff?

    Han er fornuftig at høre på. Utroligt, som de prøvede at svine ham til.

    #136418
    AnonymForfatter

    Jeg er ved at læse Crash Proof , ca. ½ færdig, det er en meget lærerig bog.Jeg følger også Peter Schiff på hans hjemmeside og you tube.

    Derudover har jeg købt en CD af Edward Griffin den hedder “The creature from Jekyll Island"
    den er oprindelig i bogform ,men på over 500 sider.
    CD / bogen handler om centralbanken federal reserve. CD`en varer ca. 70 minutter og indholdet giver et godt grundlag til at forstå baggrunden for kreditkrisen.

    husk at tjekke http://www.pr.dk og gå videre til dagens guldkurs – her er både køb og salgs priser på mange former for guld og sølv. Der er også adgang til internet aktion.

    man kan udmærket købe og sælge i små portioner, – det behøver på ingen måde at være i så store mængder som renecohrt gør i.

    #136420
    AnonymForfatter

    Distinktionen mellem at være formuende og rig er ret enkel og spørg en bank. 20 millioner i formue eksklusiv fast ejendom for at få positiv særbehandlig, hvad der så skal lægges i det.

    For en mand i halvtredserne drejer det sig om overlevelse på mindst 20-25 år, så er man formuende. I øjeblikket udtrykt i penge 12 millioner til 35 millioner i danske kr.

    Rig er man hvis mere end en generation kan forsørges. Formuen har antaget dynastikke proportioner.

    I skønnet skal man tænke på, hvor hurtigt pengeværdier forringes. Fra 1913 har US-dollaren tabt 98% af sin værdi til nu.

    Måske lidt trekantet at slutte, at 80% af alle formuer er arvede eller skabt ved kriminalitet indenfor een generation.

    For at skabe og bevare formuer er det helt sikkert, at dder skal en kriminel indstilling til.

    #136422
    AnonymForfatter

    Hovedløse spekulationer over hvad der gør guld til et stadigt værdiobjekt kan man spare sig og pege på en 5000 år til 8000 år varende tradition.

    Ex. har familien Rotchild haft guld som en essentiel magtbasis.

    Enfoldigheden om guld er fast indpræget hos et flertal, for hvem metallet af indlysende grunde ikke kan have interesse (mangel på penge).

    Legal tender er skabt af forbrydere for helt sikkert at kunne udplyndre jævne mennesker.

    Et monopol på pengefremstilling i forbryderes hænder kan aldrig være et gode.

    #136424
    AnonymForfatter

    Jeg bliver bebrejdet for at kalde et flertal dumme i nakken, men det er desværre en biologisk kendsgerning at 80% er undermålere.

    Måske gudskelov og tak for det, fordi det gør det lettere at komme igennem tilværelsen

    #136426
    AnonymForfatter

    Det der sker nu er et finansielt Coup d’Etat.

    Vi skal ikke mere end 70 år tilbage i historien for at se hvordan Hitler via militær magt prøvede at få verdens herredømme via fysisk krig.

    En mand som Hitler havde massiv støtte af magt eliten og de støttede både Hitler og de allierede økonomisk.

    Magteliten har kontrol over alle sider i en konflikt. Derfor er det ligegyldigt hvem der vinder eller taber fordi alle sider er styret af dem.

    Bush Jr.’s bedstefader Prescott Bush var Hitler’s bankør og prøvede at indføre et Nazi regime efter tysk mønster i USA men fejlede.

    “How Bush’s grandfather helped Hitler’s rise to power"
    http://www.guardian.co.uk/world/2004/sep/25/usa.secondworldwar

    De fleste tror krigen sluttede i 1945, men den er forsat lige siden. Krudt og kugler er blevet udskiftet med medierne, spin politikere og pengesystemet.

    Det er blevet til en stille krig rettet mod befolkningens psyke for at få dem til at acceptere tab af frihed og slavegørelse af staten for at sikre deres lydighed.

    Det bedste sted at skjule noget på er i fuld offentlighed og ved at skabe en falsk virkelighed via medierne, der er meget langt fra den virkelig virkelighed, at de fleste vil håne dem der ikke køber bedraget.

    Mange vil ikke turde tænke selvstændigt af angst for at blive udstødt og latterliggjort. Det sker på et meget dybt psykologisk plan og derfor er befolkningen i en slags trance, som man også oplevede i Nazi tyskland.

    Jeg er sikker på, at alle har set, hvordan jeg og andre er blevet hånet på det groveste, fordi vi sagde det alle inderst inde vidste var rigtigt, men ikke turde tænke.

    “The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists." J. Edgar Hoover

    Derfor glæder det mig at se alle jer der tør stå ved virkeligheden, fordi med jeres mod og styrke giver i andre mod til at gøre det samme.

    Denne krig vindes ved at vi tør stå ved, at vi er blevet snydt og bedraget og tør sige det højt, at vi ikke vil finde os i det.

    Vi har allerede vundet krigen fordi, når så mange tør sige dette her højt, vil det sprede sig som ringe i vandet og flere og flere vil turde se det i øjnene.

    Der var en der spurgte, hvordan man kan redde sig selv og sin familie. Der er ingen steder at gemme sig. Det her sker globalt. Den eneste måde vi kan komme igennem dette her på er, at vi står sammen og står ved den virkelige virkelighed.

    Det er en stille krig som også er noget af titlen på elitens manipulations guide:

    Give me control over a nation’s currency, and I care not who makes its laws.

    — Mayer Amschel Rothschild, 1743 – 1812)

    The Artificial Womb
    From the time a person leaves its mother’s womb, its every effort is directed towards building, maintaining, and withdrawing into artificial wombs, various sorts of substitute protective devices or shells.

    The objective of these artificial wombs is to provide a stable environment for both stable and unstable activity; to provide a shelter for the evolutionary processes of growth and maturity – i.e., survival; to provide security for freedom and to provide defensive protection for offensive activity.

    This is equally true of both the general public and the elite. However, there is a definite difference in the way each of these classes go about the solution of problems.
    The Political Structure of a Nation – Dependency
    The primary reason why the individual citizens of a country create a political structure is a subconscious wish or desire to perpetuate their own dependency relationship of childhood. Simply put, they want a human god to eliminate all risk from their life, pat them on the head, kiss their bruises, put a chicken on every dinner table, clothe their bodies, tuck them into bed at night, and tell them that everything will be alright when they wake up in the morning.

    This public demand is incredible, so the human god, the politician, meets incredibility with incredibility by promising the world and delivering nothing. So who is the bigger liar? the public? or the “godfather"?

    This public behavior is surrender born of fear, laziness, and expediency. It is the basis of the welfare state as a strategic weapon, useful against a disgusting public.
    Action/Offense
    Most people want to be able to subdue and/or kill other human beings which disturb their daily lives, but they do not want to have to cope with the moral and religious issues which such an overt act on their part might raise. Therefore, they assign the dirty work to others (including their own children) so as to keep the blood off their hands. They rave about the humane treatment of animals and then sit down to a delicious hamburger from a whitewashed slaughterhouse down the street and out of sight. But even more hypocritical, they pay taxes to finance a professional association of hit men collectively called politicians, and then complain about corruption in government.
    Responsibility
    Again, most people want to be free to do the things (to explore, etc.) but they are afraid to fail.

    The fear of failure is manifested in irresponsibility, and especially in delegating those personal responsibilities to others where success is uncertain or carries possible or created liabilities (law) which the person is not prepared to accept. They want authority (root word – “author"), but they will not accept responsibility or liability. So they hire politicians to face reality for them.
    Summary
    The people hire the politicians so that the people can:

    * obtain security without managing it.
    * obtain action without thinking about it.
    * inflict theft, injury, and death upon others without having to contemplate either life or death.
    * avoid responsibility for their own intentions.
    * obtain the benefits of reality and science without exerting themselves in the discipline of facing or learning either of these things.

    They give the politicians the power to create and manage a war machine to:

    * provide for the survival of the nation/womb.
    * prevent encroachment of anything upon the nation/womb.
    * destroy the enemy who threatens the nation/womb.
    * destroy those citizens of their own country who do not conform for the sake of stability of the nation/womb.

    Politicians hold many quasi-military jobs, the lowest being the police which are soldiers, the attorneys and C.P.A.s next who are spies and saboteurs (licensed), and the judges who shout orders and run the closed union military shop for whatever the market will bear. The generals are industrialists. The “presidential" level of commander-in-chief is shared by the international bankers. The people know that they have created this farce and financed it with their own taxes (consent), but they would rather knuckle under than be the hypocrite.

    Thus, a nation becomes divided into two very distinct parts, a docile sub-nation [great silent majority] and a political sub-nation. The political sub-nation remains attached to the docile sub-nation, tolerates it, and leaches its substance until it grows strong enough to detach itself and then devour its parent.

    Læs resten her:
    http://www.lawfulpath.com/ref/sw4qw/index.shtml

    #136434
    AnonymForfatter

    Demokratiet er en latterlig farce og det bedst tænkelige værktøj for de kriminelle.

    #136448
    AnonymForfatter

    Det giver mening Neptun, du er en slags sandhedskriger. Vi bliver lullet ind i alt for megen løgn.

    Jeg har aldrig forstået hvorfor systemet giver fradrag for rentegæld men beskatter renter af opsparing hårdt. Det er gået op for mig i de senere år at hele systemet er baseret på gæld gæld gæld. Vi trænger til et spark og begynde at spare op og producere til eksport igen.

    Har fulgt Peter Schiff igennem mange år og han har ret langt hen ad vejen men pas på jer selv. Jeg tror ikke hans aktier i Europa og Asien kommer til at klare sig ret godt de næste par år!
    Jeg tjekkede hans webside og han anbefaler at købe guld certifikater fra Perth Mint – pas på med det….fristelsen for Perth mint at udstede for mange certifikater i forhold til deres guld beholdning kan være for stor. Det samme gælder BullionVault.com….

    De oprindelige banker med korn i det antikke ægypten kom også til at udstede for mange deposit certifikater…..det er fractional reserve banking om igen!!!!

    Køb de fysiske mønter eller barrer i guld eller 3-tårnet sølvtøj……

    Personligt tror jeg en gammeldags guldfod på mønt systemet nok ville give mere stabilitet men selv i de perioder hvor pengene var baseret på guld/sølv var der også ustabile perioder men alt andet lige bør en ædelmetal fod på pengene tage toppen af de her boom og bust cycluser.

    Pricippet bag fractional reserve banking er vel godt nok bare de ikke kommer til at geare for højt?

    #136460
    AnonymForfatter

    Der hvor der er et chok mere på vej er omkring “OTC derivatives" – der ligger omkring 600000 milliarder dollars i credit default swabs og venter på at eksplodere i hovedet på vores finansielle system……. Når det sker er der lidt flere nu der vil tænke på Neptunens finansielle statskup tese!!!!!

    Hvorfor er der ingen der snakker om hvordan USA skal betale deres gæld tilbage? Mit gæt er at de ikke regner med at betale den tilbage!

    Hvor bevæger bank systemet sig hen nu England officiel trykker pund (quantitativ easing of the money supply) – det er nok ìngen vej udenom økonomisk armageddon?

    #136462
    AnonymForfatter

    Hvis der er nogen som har lyst til at læse lidt dybdegående om hvor lidt vores papirpenge er værd efter ca 100 år med central banker:
    http://www.marketoracle.co.uk/Article9351.html

    Hvis bare inflationen bliver holdt indenfor EUs grænser på ca. 2% betyder det en halvering af købekraften på 35 år!!!!!
    Husk også på at de officielle inflations tal ikke inkluderer Energipriser, ejendomspriser og fødevare priser….de 3 absolut største poster på de flestes budget er ikke indregnet.

    Der er en verden UDEN inflation – men den indebærer en ædelmetalfod på pengesystemet.

    Det er aldrig for sent at vågne op til virkeligheden 🙂

    #136468
    AnonymForfatter

    Folket vil bedrages.

    Min rejse mod sandheden gik i en større forståelse af pengesystemet og hvorfor politikere hellere end gerne ser det nuværende system fastholdt.

    Demokratiet er latterligt. Læg mærke til, hvordan demokratiet gang på gang bliver fremhævet som den bedste styreform, selvom folk ikke engang inddrages i vigtige beslutninger. Faktum er, at demokrati er en form for diktatur, hvor den politiske elite kører deres magtspil.

    Folket bedøves ved høj beskatning, så de går på arbejde og ikke kan overskue simple problemstillinger og bruge deres kritiske sans overfor mainstream tendenser. Når de kommer hjem, bedøves de med X-Faktor og ligegyldig TV-Avis, der kun berører overfladen.

    Pengesystemet er designet til at holde os alle som slaver. Politikerne har bedraget folk med deres snak om mere kontrol af det finansielle marked, fordi de ved, at for enden af det fri marked findes ingen politikere.

    Denne oplevelse har været helt utrolig. Det er ligesom at finde ud af blå altid har været grøn. Takket være internettet kan vi endelig blive frie.

    #136472
    AnonymForfatter

    Helt enig – Jeg har gået og været meget trist til mode over at have forsket mig frem til de samme konklusioner som dig på internettet igennem 6 år men fandt sjældent genklang for mine holdninger i omgangskredsen, hvilket jo ville betyde at tingene aldrig ville ændre sig.

    Nu sover jeg altså bedre efter jeg har læst indlæggene på primært Neptunens tråde da jeg kan se der er flere end jeg troede som ser det samme……Vi er tydeligvis ikke mere kornfede og magelige end at vi godt kan engagere os her – det tegner godt!!!!!!

    von Mises har ikke levet forgæves og det skal vi være glade for!!!

    X-faktor kan være hyggelig at se men ikke når der er de her vigtigere ting at forholde sig til.

    #136532
    AnonymForfatter

    Bliv ved og spred ordet gutter!!

    EU’s facistiske tendenser eksponeret!!
    http://www.youtube.com/watch?v=qkHK_EFfTCM

    Global opvarmning fup og der er mange flere derude!
    http://www.youtube.com/watch?v=i9WFDcZxT0s

    JFK’s og verdens vigtigeste tale nogensinde!! Han ligesom Abraham Lincoln var en dem der udstedte greenbacks direkte fra staten og viste papir penge kan være ok under visse omstændigheder!
    http://video.google.com/videoplay?docid=1710662559138481080

Viser 14 indlæg - 31 til 44 (af 44 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.