Hvor får man højeste indlånsrente

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 29 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89567
    AnonymForfatter

    Er der nogen der ved hvor det er bedst at placerer sine penge(højeste indlånsrente indland/udland),
    Pengene må gerne være låst i 1 – 3 år

    TIA

    #135172
    thsvForfatter

    FIH = 4,4% ved et års binding!
    http://www.fih.dk/

    #135202
    JydenForfatter

    Eller Cantobank 4,4 % ved 6 mdr. binding

    #135210
    AnonymForfatter

    Reklamebanner set d.d. på mybanker:

    4,50% i Salling Bank ved 3 eller 12 mdr. binding.

    #135238
    thsvForfatter

    Et link ville klæde dette indlæg!
    Og ligeledes det 2. indlæg, da der nok er mange, der godt kunne tænke sig at låse i disse dage, inden næste rentesænkning.

    #135294
    AnonymForfatter

    Kære thsv

    Tilbudet fra Cantobank kan du finde på http://www.cantobank.dk, hvis det har interesse. Jeg bør dog sige, at der er nye rentesatser på vej.

    Salling Banks rentetavle for indlån findes her https://www.sallingbank.dk/files/filer/banken/prisbog/prisbog_indlaan.pdf

    God fornøjelse med at finde det rigtige tilbud, vi vil naurlig vis gerne høre fra dig.

    Venlig hilsen

    Jan Thygesen
    Direktør, Cantobank

    #135378
    AnonymForfatter
    #135380
    Michael01Forfatter

    Jan, var det ikke dig, der var direktør i Northern Rock ?

    #135386
    AnonymForfatter

    Det er for “dyrt"

    Du skal indskyde minimum kr. 100.000 ved oprettelsen af en aftalekonto. Saldoen på kontoen skal til enhver tid være minimum kr. 100.000. Ved indskud i anden valuta end danske kroner er det den til en hver tid gældende modværdi af kr. 100.000.

    6 mdr til 4,40% er for “dyrt" – når jeg kan få 4,35 % ved 3 mdr og halvt indskud 50.000

    #135390
    AnonymForfatter

    Banktorvet.dk (en konkurrent til mybanker.biz) samarbejder med Cantobank, og ifølge hjemmesiden har de seneste indskud fået 4,50% i rente.

    #135424
    AnonymForfatter

    Hej Michael

    Jo, det er korrekt. En del af holdet er flyttet med over i Cantobank.

    Er du en af “mine" gamle kunder?

    Hilsen, Jan

    #135426
    Michael01Forfatter

    Ja, en af de meget tilfredse kunder 🙂

    #135428
    AnonymForfatter

    Hej BoSol

    Ja, 4,35% for 3 mdr. er ikke noget dårligt tilbud. Vi foretrækker længere binding fordi, det passer bedre med vores udlån = mindre administration og risiko. Derfor er vi måske ikke det allerbedste tilbud på helt korte løbetider idag?

    Du bør dog overveje, om du har fordel ved at låse din rente i en længere periode (f.eks. 12 mdr.). Jeg kan læse, at økonomerne forudser en faldende rente med op til 0,5% indenfor 6 måneder. Hvis det holder stik, er det jo ærgeligt at skulle ud og genplacere til 4,35% – 0,5% = 3,85%, hvis du kunne sidde med f.eks. 4,35% i hele perioden. Det afhænger selvfølgelig af hvornår du skal bruge dit indskud (og om økonomerne får ret), men det er en pointe som man tit glemmer i et marked med faldende rente.

    Hilsen, Jan

    #135430
    AnonymForfatter

    Tak, det var rart at høre 😉

    #135434
    AnonymForfatter

    Hej Gummisko

    Jeg ved ikke om det er Cantobank, som de tænker på mht. de 4,50%. Det er ikke nogen hemmelighed, at vi på disse “Indlånsbørser" byder forskellige satser afhængig af løbetid og beløb.

    Det tilbud vi har på sitet, er det samme vi tilbyder på børserne for det aktuelle beløb i den aktuelle periode. Så der er ikke tænkt en forskel i priserne afhængig af hvor du kommer fra. Vi synes det ville blive uoverskueligt at nævne alle kombinationerne af beløb/sats. Hvad synes du? Jeg ville være meget interesseret i dit (og andres) input.

    Hilsen, Jan

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 29 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.