Nyt fusk fra smspengelaan.dk?

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 68 i alt)
  • Indlæg
  • #140606
    AnonymForfatter

    Hej Fru Hviid
    Ja – jeg kan absolut forstå dig – fordi jeg var i samme situation. Jeg har, som du lyst til at indgive fælles anmeldelse – men er lidt nervøs for at offentliggørelse på dette forum af private numre kan skade os – men ring alligevel 41836320 så vi snakke sammen.

    #140608
    AnonymForfatter

    Hej randers,

    Forstår godt din nervøsitet… Kan lige sende dig en sms i løbet af ugen så vi kan finde ud af hvad vi lige gør!! Om ikke andet ville det da være en start at få lukket siden ned i hvert fald så ikke flere mennesker blir ført bag lyset!!!!

    #140612
    AnonymForfatter

    hej . jeg kan godt svare , jeg søgte af rent nysgerrighed , og havde et taletidskort købt i cbb som jeg ikke skulle bruge mere så jeg sendt en sms om et lån og væk var de 150 kr og samtidig fik jeg afslag uden nogen grung og jeg står ikke i rki .så søgte jeg om et mastercard samme sted , og ca 3 uger efter blev jeg ringet op om jeg stadig var intereseret og sagde ja . Så kom der et brev efter ca 1 uge hvor jeg skulle skrive under og så bare indbetale 950 kr , hvilket jeg selvfølgelig ikke gjorde . Jeg kunne bedre tænke mig at vide om det er telia der tjener de 5 kr pr opkald for det kan blive til mange penge . mvh tommy

    #140620
    testForfatter

    ja ja fruhvid jeg forstå bare ikke koceptet i at deponere 50.000 før man kan få 25.ooo i kredit eller hvordan det kan være til nogen som helst hjælp. De lover dig jo ikke hverken kort eller kredit før du har givet dem det dobbelt af det du kan få i kredit.

    men det er nok bare mig der er dum

    #140622
    testForfatter

    fesser du skal nu ikke være nervøs for mig men jeg forstår bare ikke at man kan søge om kort hos de fyre når de klart og tydeligt på deres hjemme side siger at de vil ha 50.000 kr for at du kan få en kredit på 25.000.

    det er fint nok at være nysgeri men har du noget sinde testet om en halvtreds kroen sedle brænder hurtigere ind en 100 kr sedle? Personligt synes jeg det er et mere fornuftigt eksperiment ind det du har foretaget.

    #140662
    AnonymForfatter

    Hej test,
    Engang imellem kan man bare komme så langt ud at man bare tager en løsning mht det økonomiske at man slet ikke tænker på hvad de lige er man siger ja til. Det handler kun om at få de penge og dermed få reddet – i mit tilfælde – huset!! Især i disse tider hvor ordet finanskrise er noget vi hører hver dag – så har jeg været dum og naiv ? JA det kan vi hurtugt blive enige om!!!

    Jeg forstår skam heller ikke det koncept du nævnet med de 50.000 kr – men jeg må indrømme at jeg er lidt usikker på om de i virkligheden vil have at de penge skal deponeres inden man får kortet i hænderne. Da jeg modtog de mange papirer fra dem i første omgang skulle jeg udfylde et punkt der hed noget med afbetaling af kreditten eller sådan noget i den retning – altså noget om hvordan man ville afvikle de 50.000 kr…. Men som sagt kan det godt være at det du siger er rigtigt.. synes det er lidt usikkert hvad det lige er de mener på det punkt. Slår man deponere op i en ordbog betyder det bare overføre!!! De har aldrig nævnt overfor mig hvornår den deponering skulle finde sted – ellers er det bare mig der ikke har læst deres hjemmeside ordentligt igennem!!!

    #140664
    testForfatter

    vel vel vel

    ingen tvivl om at svindlere til alle tider har udnyttet netop folk der er ude i torvene.

    håber det lykkedes at rede privat økonomien.

    detsvære er det med økonomi som med slanke kure. Der findes ingen genveje i begge tilfælde er det forholdet mellem det der ryger ud og det der ryger ind der har betydning. Godt nok med omvendt fortjen i relation til en sund økonomi og en slank krop. 🙂

    #140666
    AnonymForfatter

    helt enig!!!

    Jeg har skam reddet privat økonomien uden hjælp fra mit masters 😀 Nu har jeg efterhånden ventet på et svar fra dem af de sidste 3 måneder!!! Så forventer intet derfra!!

    Men der er jo nogen der gerne vil snyde sig til penge – fx mit master!!! Så genveje mht det økonomiske kan der sikkert sagtens findes, men ikke uden konsekvenser!!!

    #140692
    AnonymForfatter

    hej , jeg skrev bare for at advare andre og ikke andet .

    #140712
    AnonymForfatter

    nemlig fesser… Man kan altid bruge sine erfaringer til noget hvad enten de er gode eller dårlige!!!!

    Jeg vil også gerne advare andre om mit master!!!

    #141256
    AnonymForfatter

    SMSlånenen’s bagmænd hedder Rene Holmgren og Marc Danciu. Rene Holmgren er sammen med Marc Danciu partner i skattely selskabet http://www.certuscorporateservice.com, Rene bor i valetta på malta og Marc i København (Amager).

    #141258
    AnonymForfatter

    Hej Vul…

    folkene bag af låne fuskene hedder Rene Holmgren, Malta samt Marc Danciu, København under firmaet bl.a. http://www.certuscorporateservice.com samt ItalCash samt en masse andre dæk og fusk firmaer.

    #141288
    testForfatter

    tja og jeg vil godt opfordre alle til at bruge hovedet. Man kan ikke løse gældsproblemer ved at stifte mere gæld og slet ikke hvis man skal deponere det dobbelt af det man vil låne.

    #141480
    AnonymForfatter

    Rene Holmgren,
    Certus Corporate Service,
    54 Pentney Road,
    SW12 0NY London,
    United Kingdom,
    Phone: +44(0)208-114-6188

    Til dem der er interesseret i og høre hvad han har at sige til hans forsvar

    #141520
    AnonymForfatter

    Johnni Cooke jeg tror faktisk mit master har forsvaret sig. Se tidligere i denne tråd.

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 68 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.