Nyt fusk fra smspengelaan.dk?

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 68 i alt)
  • Indlæg
  • #140158
    AnonymForfatter

    jeg kan fortælle, at på den kvittering jeg har på de 950,-kr. jeg har betalt. at de er sendt til “Rene Holmgren" på Malta. ikke så sært han ikke er at finde i Kbn.

    #140160
    AnonymForfatter

    må jeg godt spørge hvoffor du betaler 950 kr for et masterkort , det kan da fås i alle banker også selv om man er i rki , man kan bare ikke lave overtræk . mvh tommy

    #140164
    AnonymForfatter

    hej “fesser"
    jeg stod og manglede penge, og det var ment som et lån.

    #140166
    AnonymForfatter

    hej .jeg prøvede også , men da jeg så de skulle have 950 kr stoppede jeg og for at låne 25000 skulle man deponere 50000 så jeg tror desværre dine penge er spildt . mvh tommy

    #140168
    AnonymForfatter
    #140534
    AnonymForfatter

    hej,
    jeg søgte om et mastercard gennem mit master i slutningen af maj måned og har efterfølgende rettet henvendelse til dem et par gange idet de overskrider deres frister.. Jeg har endnu ikke modtaget noget mastercard, men modtog så et brev fra dem i sidste uge om at den nye bank de samarbejder med vil begynde at udstede kort d. 25 juni og at jeg stadig var garanteret et mastercard… men det er endnu ikke dukket op.
    Jeg overvejer kraftigt at melde dem, da jeg efterhånden begynder at tro på at det er fusk-firma!!!!
    Nogen der kender nogen der faktisk har fået et mastercard igennem mit master….?

    #140538
    AnonymForfatter

    Hej – jeg har fået samme brev – men endnu intet kort modtaget – jeg har tænkt mig at give dem til den 10 juli og derpå foretage anmeldelse. Jo flere vi er jo bedre er det. Spørgsmålet er, om vi skulle slutte os sammen og indgive fælles anmeldelse. ???

    #140540
    AnonymForfatter

    det lyder som en rigtig god idé med en fælles anmeldelse.. jo flere vi er des bedre!! De skal i hvert fald ikke slippe afsted med deres fusk!!!

    #140556
    testForfatter

    fælles anmeldelse?

    eller en overdrevet tro på at staten skal beskytte individet mod alt?

    jeg kan stadig ikke forstå hvordan folk ved deres fulde fem kan acceptere de vilkår som Mitmaster, SMS lån eller folk der skriver breve om at man har vundet i et lotteri man ikke har deltaget i disker op med.

    Som det skrives i starten i denne tråd det er slet ikke sikkert at det mitmaster og så vidre gør er ulovligt men aligevel vil i ha staten til at beskytte jer mod jeres egen dumhed?

    hvordan kan man helt seriøst ønske at få et lån på 25000 kr ved at deponere 50.000kr?

    Men det er i sig selv ikke ulovigt at bede som sikkerhed for et lån men igen igen hvordan kan man ved sine fulde fem ansøge om en kridit hvor man skal stille det dobbelt i sikkerhed? vel og mærket kontant?

    hvordan kan man i ved sine fuldefem tror at der sider en person i nigeria og vil sende 50. mill til en eller at man har vundet i et lotteri man ikke har deltaget i?

    hvis vi som samfund skal beskytte folk brude vi så ikke gøre det mere direktete ved slet og ret at sætte nogle under adminstration? Dem der står bag svindel numrene er jo ikke uintiligente og flytter sig så bare fra sted til sted og vi kan aldrig effektivt forhindre dem i at faldbyde deres numre.

    #140558
    testForfatter

    ulovligt at lave en kopi af et pas?

    humm hvad tror du man gør nå man bestiller en fly bilet i kina eller checker ind på et hotel i parkistan? jeg tror mine pas (ja jeg har mere ind et og det er lovligt) er blevet kopieret mere ind en gang.

    #140578
    AnonymForfatter

    Det kan godt være at det er dumt af alle os som har søgt ved mit master, men engang imellem står man bare i en situation hvor man mangler penge nu og her og sådan set er ligeglade med de omkostninger og vilkår der er!!!

    Og selvfølgelig skal vi da lave en anmeldelse på dem, måske fanger de aldrig de fupmagere der står bag sådan nogle firmaer, men så har vi da i hvert fald forsøgt at gøre noget. I stedet for bare at lukke øjnene og se den anden vej!!!

    Og nej måske er det ikke ulovligt det de laver, men så vidt jeg ved er der noget der bl.a. hedder en markedsføringslov – og man må ikke reklamere med noget man ikke kan leve op til…. Hvilket jo lige præcis er det som mit master gør.. De skriver jo bl.a. at alle er garanteret et mastercard…. Men indtil videre har jeg ikke set skyggen af et og har heller ikke hørt om andre der har!!! Så det passer jo bestemt ikke…

    Kald os naive, dumme osv – du lyder som en der aldrig i sit liv har truffet nogle dårlige beslutninger som du bagefter har måtte tage konsekvenserne af!!!!

    Hvad angår kopi af pas ja så forstår jeg da heller ikke at det skulle være ulovligt…. Min kommune gjorde det da uden at sige noget som helst til det….

    #140584
    testForfatter

    men fruhvid der står jo højt og tydeligt på mit visa mit master og hvad de nu kalder det at du skal deponere 50.000 kr for at få en kredit på 25.000 kr.

    hvis du har 50.000 du kan deponere hvordan kan det så være at du har penge problemer?

    #140588
    testForfatter

    PS der er forskel på anprisninger og grarantier. her med ikke sagt at jeg ved om det de gør er lovligt eller ulovligt men du har som sagt vel da bemærket at du skal deponere 50.000 kr for at få et kort. Så længe du ikke har gjort det har du ikke krav på at få et visa kort fra dem så hvad er det du mener de har gjort forkert og kan dømmes for?

    Jo da jeg har skal lavet fejl ikke nogen tvivl om det.F.eks. fik jeg en forkert person til at lave mit badværselsgulv oven på. Sort. Det gør jeg aldrig mere.

    #140590
    testForfatter

    pps personligt synes jeg politiet skulle bruge resurser på at opklare voldssager og voldtægter i stedet for at jage de hånd øre du mener mitmaster har svindlet dig for. At politietet nogen sinde bliver istand til at få nogen domfældet for noget er temligt usansynligt og bare at undersøge sagerne vil kræve mande år.

    #140600
    AnonymForfatter

    Jeg har skam læst det hele igennem også det med småt… og ja hvorfor søgte jeg så alligevel om et mastercard igennem mit master… Et meget godt spørgsmål, men jeg stod og manglede penge på daværende tidspunkt til at afværge en truende tvangsauktion… Jeg havde lige mistet min morfar og fået at vide at jeg ville arve omkring 100.000 kr før afgift – derfor vidste jeg at de 50000 kr som mit master kræver i deponering ville være nemt nok for mig at skaffe inden for en overskuelig fremtid!!! Ellers ville jeg aldrig have søgt om sådan et kort!!

    Jeg er fuldstændig enig i at politiet skal bruge tid og ressourcer på voldssager m.m helt sikkert da!! men der må være en forbrugerstyrelse eller en anden klageinstans som man evt, kunne sende en klage til således de kunne blive opmærksomme på dette firma!!

    Mine penge er da garanteret tabt og sådan er det!! Men jeg er et meget uselvisk menneske og den erfaring jeg er blevet rigere vil jeg da gerne have at andre folk kan blive foruden!!! Det firma skal da ikke have lov til at blive ved med at ta røven på folk!!

    Det kan godt være at det er en diskussion om de overhovedet gør noget ulovligt eller ej -men de garantier og det de skriftlig fremstiller på deres hjemmeside og via det brev som jeg bl.a. har modtaget skal de vel leve op til.. De fører jo folk bag lyset og tjener fedt på det – som jo nok også er deres intentioner, og de er garanteret snu nok til aldrig at blive snuppet!!

    Jeg synes bare at jeg er nødt til at gøre et eller andet hvis du kan følge mig!!!

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 68 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.