Nyt fusk fra smspengelaan.dk?

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 68 i alt)
  • Indlæg
  • #136548
    AnonymForfatter

    Michael, det var da lidt en lam holding du har der. Frank Rasmussen fra Telmore var kendt for at være aktiv i debatter på netter og det er nok de færeste der vil påstå at Telmore var useriøs. Jeg mener måske bare ikke det var det rigtige forum mitmaster har valgt for at forsvare deres forretning. De burde nok have valgt et mere seriøst forum. Men det er bare min holding.

    #136786
    AnonymForfatter

    Smspengelaan er en aprilsnar

    For tredie gang har sms pengelaan nu udsat deres låne servicies. Første gang 18/3 næste gang 23/3 og nu 1/4.

    Helt seriøst så tror jeg ikke det firma har nogen penge at låne ud af og får det nok næppe.

    #138270
    AnonymForfatter

    Jeg er journalist på et forbrugerprogram og har set jeres debat og vil derfor gerne i kontakt med dig. I første omgang bare til ren baggrund. Hvis det er OK med dig så skriv til mig eller ring eller skriv med mailadr eller nummer så jeg kan kontakte dig.

    på forhånd tak

    Kim

    #138272
    AnonymForfatter

    Hej Skolekridt

    Jeg er journalist på et forbrugerprogram og vil gerne i kontakt med dig, i første omgang til baggrund. Venligst ring til mig eller skriv med et nummer eller en mail jeg kan kontakte dig direkte på.

    #138350
    AnonymForfatter

    Jeg giver dig ret det er det rene fusk med mitmastercard det skal stoppes med det samme,hellere idag end i går

    #138354
    AnonymForfatter

    Gitte jeg kan stadig ikke se hvorfor du mener det er noget fusk. Hvad jeg kan læse ud af hjemmesiden formidler de bare kontakten til banker i andre lande. Det er jo ikke anderledes end Mybanker der formidler lån hos danske banker. Hvis du ikke ønsker et udenlandsk kort eller bankkonto kan man jo holde sig væk. Jeg har selv haft en konto i Commerzbank i tyskland i mange år. Det var ikke særlig nemt at komme som dansker og e skulle sætte sig ind i det tyske bank system, og jeg tvivler på det er blevet nemmer med tiden. Så hvis man skal slippe for at rejse ud for at finde banken så er mitmastercard da sikkert et udenmærket alternativ. Men Gitte kan du ikke sige lidt mere om hvad de fusker med. Det er jo nemt at side bag et anonymt navn på et forum at kalde andre for fuskere. Du må komme med lidt mere….

    #138896
    AnonymForfatter

    Hej

    jeg er godt nok blevet nervøs efter jeg har læst den her debat, min kæreste ansøgte på nettet ved mitmaster, han blev ringet op og blev godkendt til 25.000kr, men vi skulle betale de der 950kr inden. Jeg tænkte at det måtte være fusk, så derfor fandt jeg denne debat. Han har ikke skrevet under på noget, han har udfyldt den ansøgning på nettet som der var,.. meeen kan de så lave fusk alligevel??
    jeg er bekymret for de har hans personlige oplysninger.. Hvis de kan fuske os, er der nogen der ved hvem vi skal gå til?? politi m.m.

    #138904
    AnonymForfatter

    Gitte, jeg tror ikke de kan lave noget fusk med din kæreste. Hvis du kigger på deres hjemmeside står der i deres betingelser at de er underlagt den financielle ombudsmand i England. Jeg har brugt lidt tid her storebededag til at undersøge om de virkelig har de licenser de påstår. De har rigtig nok en credit license, hvilket betyder at de er under tilsyn fra Financial Ombudsman i England. Den samme instans som føre tilsyn med de engelske banker, så jeg tvivler på det er fusk. Men Gitte hvis din kæreste er i tvivl så lad da være med at gå videre med ansøgning og find en anden kreditkort udbyder. Eller kontakt dem og få noget mere information. Det er den eneste måde af få lidt fornemmelse med om selskabet er reelt. Et forum kan man aldrig stole på.

    Svendsen

    #139218
    AnonymForfatter

    Jeg har den 20 april betalt de 950,00 kr til Kederan i København, og har ligeledes udfyldt ansøgningen til den udenlandske bank og frensendt den med de ønskedepapirer. Da jeg talte med Kederan (en dame) oplyste hun papirerne var videresendt samt at Master Card var bevilget. Nu har jeg ventet 20 dage yderligere og endnu intet modtaget. Ved opringning til deres nummer 90 14 05 55 kommer man ind som nr 6 eller 5 på ventelisten og venter i 15 min – så afbrydes telefonen – det koster iøvrigt kr. 4,65 pr min. Firmaet svarer ikke på mails med rykkere for svar. Jeg tror efterhånden ikke mere på firmaet og overvejer at gå til politiet.

    #139308
    AnonymForfatter

    hej , ja det er rigtigt hvad du skriver . udover 950 kr i oprettelse skal man også deponere det dobbelte af den kredit man søger så det er noget man skal holde sig fra

    #139310
    AnonymForfatter

    Jeg oplyste i mit indlæg, at man ikke svarede på mails – jeg har dog nu fået mail, at deres nuværende bankforbindelse var for langsom, samt at de nu leder efter ny bankforbindelse i udlandet og at dette vil tage ca 30 dage.

    #139314
    MichaelForfatter

    Randers: Det er naturligvis blot endnu en fup-udmelding for at holde sitet kørende et stykke tid endnu og hive penge ud af endnu flere mennesker. Regn med at jeres penge er tabt og at I aldrig ser noget Mastercard.

    Til andre: Hold jer nu væk fra det site!

    #139318
    AnonymForfatter

    Siden er lukket ned nu og henviser nu til en ny side.

    #140154
    AnonymForfatter

    hej alle sammen.
    jeg har for 6 måneder siden ansøgt om et lån til mit master, betalt de 150 kr, for sms koden. og de 950 kr, i behandling. jeg har stadig ikke modtaget noget kort. jeg har ringet mange gange på 90140555, og kun kommet igennem 2 gange. men de har altid nye undskyldninger iform af travlhed i bankerne, og de lover og lover, men der sker ikke noget. selv på mail undskylder du for ventetiden, og lover og lover. så nu har jeg sendt dem en mail, at jeg vil lave en politianmeldelse hvis jeg ikke snart høre noget. men til alle i andre, søg ikke om noget lån, det er fusk må jeg erkende..

    #140156
    AnonymForfatter

    hej igen.
    lige en ting mere om mit master, da jeg havde betalt de 950,-kr. gik der ca.3 uger, så modtog jeg et brev, om jeg skulle indsende et pas kopi, som jeg skulle gå ind på komunen i borgerservice og få lavet, da de ville se om jeg var dansk statsborger. så jeg henvendte mig på komunen, med det svar at det måtte de ikke lave kopi af, da det var ulovligt. men jeg kunne få det lavet i skifteretten, hvilket koster 200,-kr.så det gjorde jeg. og efterfølgene ringede jeg til mit master, og spurgte dem om hvordan de kunne henvise til noget der var ulovligt. deres svar var at det havde de aldrig hørt om før, og at de havde tudsind af ansøger der havde gjort det. nu kommer jeg fra Aalborg og kender flere der har søgt om lån ved mitmaster, både før og efter jeg selv, og ingen af dem har fået noget endnu…… så døm selv !!

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 68 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.