Er du fanget i gæld

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89540
    AnonymForfatter

    Hej alle herinde

    Jeg er journalist fra Ekstra Bladet, og jeg arbejder på en historie om dyre forbrugslån.

    Meningen er, at jeg vil fortælle, hvor dyrt det kan være at betale med kredit enten gennem smslån, kviklån, afdragsordninger i forretninger eller kassekreditter.

    Jeg leder efter en person, der har taget mange forbrugslån og nu sidder tungt i det med tonsvis af rudekuverter, røde tal på bankbogen og eventuelt også en registrering i RKI.

    Din historie kan være med til at hjælpe andre til ikke at ryge i samme fælde, så jeg vil meget gerne snakke med dig.

    Ring eller skriv til mig, så kan vi snakke om det.

    trolle@eb.dk / 30 10 33 30

    Venlig Hilsen
    Mads Trolle
    Journalist, Ekstra Bladet

    #171110
    AnonymForfatter

    fra Steen Jeg stussede lidt over dit indlæg. Det er jo mig du skriver om. kort sagt. jeg ligger idag i en gæld så stor jeg nok må konstatere jeg aldrig kommer ud af den. den vokser og vokse til det helt store, dag efter dag. der er intet gøre, jeg har prøvet med gældssanering. sket er sket. Jeg kan kun anbefale andre idag. lad være. tilsidst kan da ske det man aldrig aldrig kommer ud af gælden.

    #171138
    AnonymForfatter

    I stedet for at lade dig “pudse" af en journalist, kan der være hjælp at hente her
    http://gæld.net/phpBB2/viewtopic.php?t=2

    #171142
    PD 99Forfatter

    Ser skummelt ud – bagmanden bag siden skjuler sin identitet.
    Gad vide hvorvidt det bare er et af de sædvanlige forsøg på at sælge dyre rockerlån til RKI-registrerede?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.