Bankernes- grådighed og Griskhed- skummer fløden på Regeringens Voksenhed

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89478
    AnonymForfatter

    Fast forrentet LÅN eller FleX lån kan jeg ikke gå i koma over
    JEG HAR ET AF HVERT 🙂 ISTEDET HAR JEG LIGE HØRT NYHEDERNE I DAG OG JEG ER RET SUR OVER NOGET SOM JEG SYNES VI ALLE SKAL HIVE FAT I.
    :::::VIGTIGT ER :::::::::
    Jeg er ked af, OG jeg tror lige jeg tænker lidt over tingene.

    Jeg er en af dem der deler Villy Søvndals( dog får han ikke min stemme) forargelse vedr. at Danmarks regering har været storsindet at bære de mange banker igennem hårde tider i finanskrisen. Jeg har også selv hver eneste dag fulgt nyheder igennem de sidste 3-4 mdr. hele tiden sidder jeg som privat ejer og forbruger og glæder mig til at den støtte bankerne har modtaget selvfølgelig også vil komme mig til gode ved rente nedsætning når jeg skal finde løsninger til mine svære tider med min ejerlejlighed i lyngby og et havehus i hørsholm og en bil.
    Jeg synes det er frækt, GROFT af bankerne Jyske Bank, Nordea. danske bank -you name it udnytter den “omsorg" de har fået og så stopper den der.
    Specielt renten så ikke bliver sat ned til sidste led OS . Det er Ikke nok med kun ¼ procent.

    Den feje facon og kontrol burde ikke være tilladt når lånene i banken til os ikke er fulgt med , aftalen var at prisen på renten til forbrugerne skulle også sættes markant ned.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.