Problemer med gæld pga hurtiglån og lignende..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89426
    AnonymForfatter

    Hej

    Jeg hedder Jonas Schmidt, og er journalist på Magasinet Penge. Vi skal snart lave en udsendelse om gæld – gæld der er kommet på grund af hurtiglån, sms-lån, kviklån etc etc. Derfor har vi brug for en person/familie, der er kommet ud i den situation, hvor der bliver lånt for at dække andre lån – altså en dårlig økonomisk cirkel, og som derfor har brug for rådgivning. Vi vil nemlig gerne tilbyde en rådgivende gennemgang af denne person/families økonomi.

    Kontakt mig hurtigst muligt på josc@dr.dk eller på 28 54 08 75

    Venlig Hilsen

    Jonas Schmidt

    Magasinet Penge

    #133792
    AnonymForfatter

    Jonas,

    Kan det virkelig være rigtig vi skal betale 210 kr pr måned, for at se sådan noget elendigt overfladisk sensationsjournalistik?

    Jeg er TRÆT af al det “case n=1" journalistik, hvor i bare griber fat i en enkelt case og derudfra generaliserer at sådan er verden. Sådan er verden netop ikke. Få dog fat i nuancerne.

    Jeg forstår godt de mange mennesker, der med henvisning til den alt for ringe kvalitet af kanalen “glemmer" at tilmelde sig DR-Licens.

    I skulle tage jer lidt sammen.

    Mvh
    Generalen

    #133794
    AnonymForfatter

    Jeg vil stærkt opfordre ALLE til ikke at tage imod Jonas tilbud om at udstille sig selv på nationalt tv.

    I de fleste tilfælde hjælper regnerierne intet. Når først det hele er kørt af spordet, kan man ikke lave omlægninger, som sikrer et rimeligt rådighedsbeløb.

    Den eneste vej ud af gældsfælden er somregel en gældssanering og det tager lang at komme igennem med i fogderetten. Her går der for lang til til DR kan få deres indslag, så det gider de ikke være med til.

    Så igen boykort DR!

    #133804
    NultopskatForfatter

    Hvorfor laver du ikke en undersøgelse om danskernes forhold til licens blot man har en PC med internetadgang…?

    Eller Danskernes forhold til at vi skal betale fordi DR`s bestyrelse ikke kan finde ud af at overholde et bygge budget..?
    Almindelige mennesker kan ikke bare kræve lønstigning, når budgettet ikke holder.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.