Maximum hævning på visa elektron

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89341
    AnonymForfatter

    Hej.

    Kan nogen her hjælpe med følgende: Jeg har fra kl.00.00 (midnat) til ca o8.30 hævet kr. 30.000 af mange småportioner gennem de ca 8 timer på mit visa elektron, og har derved nået grænsen for hvad man kan hæve pr. døgn. Spørgsmåler går på hvornår der kan hæves igen ? Skal der gå et døgn fra sidste hævning, eller kan jeg hæve løbende efterhånden som der går 24 timer pr. hævning, dvs. den første hævning var på kr. 4000, ved midnatstid, kan jeg så hæve 4.000 igen til midnat – eller hvordan fungerer det ? – er der nogen der ved det, ville jeg være taknemmelig for svar, og på forhånd tak 🙂

    #132730
    AnonymForfatter

    Kunne det tænkes at være noget din bank kan svare på? 😉

    #132734
    AnonymForfatter

    **Pling**

    Hvorfor fik jeg mon ikke selv den tanke… Det må være de blonde gener der styrer..

    Arrrgh, mon dog mit indlæg var blevet oprettet, hvis den søde unge dame i min tlf bank kunne besvare spørgsmålet – næppe..

    Men tak da, for at minde mg om den mulighed 😉

    Seriøst – er der ingen der ved det ?, det kunne se sådan ud, når ikke engan banken der har udstedt kortet kan svare kvalificeret.

    #132736
    AnonymForfatter

    Jamen, hvordan skal vi finde ud af det til dig, når du ikke har oplyst din bankforbindelse, ligesom det afhænger om det er egne eller fremmede automater…..

    I EikBank kan du f.eks kun hæve 2000 kr. i fremmede automater i døgnet og vistnok 5000 kr. i deres egen ene automat ved Østerport Station i København.

    I Nordea kan du som kunde der hæveautomater hæve 10.000 kr. i dagtimerne og kun 5000 kr. om natten. Mange har endvidere en regel om at der max. kan hæves et bestemt beløb pr. md. eller på 30 på hinanden følgende dage f.eks 20.000 kr. Men alt sammen forskelligt fra bank til bank.

    Jeg syntes det var en god ide at sende din bank en E-Mail om spørgsmålet eller hvad?

    Hvorfor render du for øvrigt rundt om natten og hæver småbeløb?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.