hjælp til at få slettet betalt reg. i rki.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • morolsenForfatter
    Indlæg
  • #89323
    morolsenForfatter

    Hej, Jeg er ny her, men vil gerne høre, om nogen ved hvad jeg skal gøre for at få slettet en reg. i rki. ang. en fuldt betalt tvangsauk. på et hus. jeg har betalt alt og skylder intet,men Kan ikke blive slettet før efter 2 år fra tvangsauktionen, Jeg står registreret med alt betalt, men det hjælper jo ikke, for jeg vil jo selvfølgelig gerne komme videre med mit liv. Tvangsauktionen var ikke på grund af overforbrug,men på grund af dødsfald og derpå følgende arvekrav. men alt er i orden og har været i næsten et år, så hvordan kommer jeg videre, jeg har talt med rki. som ville sende det til en høring, men så hører jeg intet og senere får jeg ved et opkald at vide, at de godt må slette iflg. loven, men de skal ikke. så er jeg jo lige vidt, er der nogen, der har et forslag.

    #132524
    AnonymForfatter

    Jeg synes RKI’ere får hurtigere svar hos http://gæld.net/ de har også et forum.
    MyBanker er for os med penge og lånespørgsmål 🙂

    #132528
    morolsenForfatter

    så må Dem med penge da meget undskylde at jeg spurgte, og jeg skal da bare lige i parentes fortælle, at jeg faktisk har en sund økonomi nu og også havde før dødsfaldet, men hvis du har 300.000 kr sådan lige til at forære væk. så tillykke til dig, og godt nytår og så skal jeg straks forsvinde fra jeres forum.
    Godt nytår og farvel herfra.

    #132530
    morolsenForfatter

    bare lige en eftertanke, du skriver at dette forum er for dem med penge og lånespørgsmål, men hvis I har penge, hvorfor har I så lånespørgsmål, det skulle da ikke være nødvendigt at låne, når I har penge, så kan I jo bare gå i banken.
    farvel igen og tak for den “søde" velkomst her på siden.

    #132536
    AnonymForfatter

    BoSol var vist lidt for hurtig på tasterne. Hvor står det, at “MyBanker er for os med penge og lånespørgsmål" ? Måske ment som en spøg, men der er ingen grund til at forulempe folk.
    BoSol forsøger i forskellige sammenhænge at markedsføre http://gæld.net/. Det er sikkert et udmærket sted at rejse spørgmål om sletning i RKI, og i modsætning til Mybanker.dk virker svarene venlige og kvalificerede med hensyn til gældsproblemer.
    Jeg har dog den indvending mod gæld.net, at det ikke er nemt at finde ud af, hvem der står bag, så man kan ikke være sikker på, om svarene i stedet for at være objektive tilrettes efter personlige interesser.
    Måske kunne morolsen stille sit spørgsmål på gæld.net og evt. vende tilbage med et resumé af svaret?

    #132538
    AnonymForfatter

    Jeg vælger at tro at BoSol har glemt en bindestreg. Altså ville skrive: penge- og lånespørgsmål ;o) Altså folk der har spørsmål og penge såvel spørgsmål om lån.

    :o)// hilsner herfra

    #132574
    AnonymForfatter

    Ja selvfølgelig tak 🙂

    Jeg lærte ALTID at spare 20% op og derefter låne de 80% til boligkøb, det tjente jeg godt på idet Boligopsparingskonto’ens renter dengang var skattefrit. Det gjorde jeg hvergang i de 4 huse jeg har haft og den jeg har nu er betalt.
    Jeg har aldrig haft bankgæld og nu er kreditforeningssaldo betalt ud. Mine efterhånden 8 biler er/var alle betalt kontant !

    Jeg kan sagtens gå forbi en butiksudstilling uden absolut skal ind for at bruge penge. Jeg går gerne ud og spiser på en god restaurant med vennerne og har nogle favorit vinmærker. eks Solengo 2001

    GODT NYTÅR og lær at spare op først inden du stifter gæld 🙂

    #132580
    AnonymForfatter

    Ja men dog kære BoSol, du har måske penge nok, syntes du er grov, kom da med et pænt svar, vi er jo altså nogle der intet har, men se Bibelen, der står, citeret" dem der har, skal mere have, og dem der intet har skal det de har miste".. ja måske sandt nok, men går du forbi en tigger i f.eks Paris, smider du vel heller ikke en euro til denne, nej hellere gemme selv, men vi skal intet have med herfra dette liv… tænk over det…

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.