SMS Lån

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 76 i alt)
  • Indlæg
  • #131818
    AnonymForfatter

    Kan JackHack222 være ansat for amapengelaan.dk??? Tænker bare hvorfor skulle det gå så nemt for nogen, og for mig ender det bare med at jeg skal betale de 100 kr det koster at søge uden at høre yderligere fra dem?? Lever de måske af at få folk til at søge og opkræve 100 kr for en svar sms, det kan garanteret blive til mange gange 100 kr pr. dag

    #131820
    AnonymForfatter

    Har lige prøvet at ringe på det nummer der står på hjemmesiden, og SURPRISE – det ønskede nummer er ikke i brug, det kan hermed konstateres at de hverkan kan/vil svare på mail eller telefon. Føler mig næsten ikke dum nu.

    #131826
    MichaelForfatter

    Vuldarian: du kan ikke skræmme mig til tavshed. Jeg giver mit besyv med om SMS pengelån og det er ikke op til dig eller andre om jeg skal give min mening til kende.

    #131828
    AnonymForfatter

    Du skal tale ordentligt. Det er hvad det handler om. Det kan ikke være så pokkers svært..

    #131852
    AnonymForfatter

    Det lyder som en sag for politiet – eller et TV forbrugerprogram…

    Husk at gøre indsigelse overfor teleselskabet!

    #131884
    thsvForfatter

    Du har nu en lille regnefejl i dit eksempel!
    Rigtig formel er (1+1300/4000)^12-1 = 2828%, da din ÅOP jo giver 100% ved 0% i gebyr/rente!

    Regner man de 100 kr med bliver ÅOP faktisk 3564%, astronomiske gebyrprocenter i forhold til de 10-12% man kan få på en kassekredit i banken.

    #132024
    AnonymForfatter

    Ja, fuck bankerne, det er da for ringe, at de ikke vil låne ud til en, der er i RKI. Hva’ bilder de sig ind?

    “afvist som en eller anden taber." RKI = taber.

    #132100
    AnonymForfatter

    Jeg har meldt dem til politet, Telmore og Tv2. Og sjovt nok vil alle kigge grundigt på sagen. Min søster har været lidt dum og søgt om 3 forskellige lån. Og har hendes veninde også. Og de blev afvist alle gange. Ingen har fået svar på mail eller tlf. Så er der andre der føler sig snydt. Så skriv til Tv2. Så vi kan få det firma kigget i sømmene. Men jeg kan sige så meget at Telmore arbejde på at få spærret det nr. Og de 300,- min søster har mistet. Dem har Telmore sørme givet igen. det er det jeg kalder et godt tele selvskab. Super Telmore. De passer på kunderne. Og sådan skal det være. 🙂 Rigtig god jul til alle..

    #132104
    AnonymForfatter

    Og lige en ting mere. JackHack222 eller er det Jimmy? Du er også meldt til TV2 og politiet. Sjovt nok er der på flere forums samme dag og inden for tidsrummet 12:30 til 12:45 oprettet 4 indlæg d. 16 dec. Og på alle forums er personen også oprettet alle steder d. 16 dec. Hvis det ikke for en klokke til at ringe hos folk? Ja så ved jeg sku næsten ikke. Kan kun sige. Vil i tage et sms lån. Så brug mobillan.dk de kigger kun i debitor register. Og så lad det firma være. For det jeg kan høre på flere er at ingen bliver godkendt. Selv dem der ikke står i RKI. Så det lugter. Meget, meget langt væk. Men JackHack222 håber du ikke står bag det her. For så brænder du sku nallerne.

    #132132
    AnonymForfatter

    Jeg overvejer også at andmelde smspengelån til politiet.

    For sjov skyld købte jeg et billigt taletidskort og ansøgte her til morgen om lån. ca 1 time senere kom der et afslag.

    #132138
    AnonymForfatter

    Jeg har lige indberettet http://www.smspengelaan.dk til telestyrelsen og finanstilsynet.

    #132144
    AnonymForfatter

    Må jeg høre præcist for hvad? at give dig et afslag på en time, det virker da umiddelbart som en meget rimelig tid. Om det så er rimeligt at tage et gebyr for det når det resultere i et afslag er noget andet, men hvis man ved det på forhånd er der vel næppe direkte ulovligt.

    At deres koncept er enormt dyrt og at de udnytter folks dumhed/desperation er der vel ikke meget at diskutere om, men det er vel heller ikke ulovligt endnu.

    At ansøge via et nummer der er tilknyttet et taletidskort (altså ikke kan spores som tilhørende nogen person) hæver nok heller ikke chancen, man kunne forestille sig det automatisk resulterer i et afslag hvis nummeret der er brugt ikke tilhører samme person som ansøgeren.

    Hvis de derimod altid sender afslag eller slet ikke svarer på forespørgslen men alligevel opkræver gebyr er det da noget helt andet.

    #132146
    AnonymForfatter

    Det er jo ikke telefon nummeret de bruger det er cpr nummeret. og ivørigt står jeg ikke i noget register. Jeg har en fast indtægt hver måned så det undre mig meget.

    #132148
    AnonymForfatter

    For øvrigt Kresten har du ikke læst hvad Mannie og Skolekridt skriver om det firma?

    #132168
    AnonymForfatter

    Jo, men hvad har det med din oplevelse af dem at gøre, jeg kan fint forstå det hvis Mannie anmeldte dem. Men at de giver dig et afslag efter en time virker da umiddelbart rimeligt nok og ikke i tråd med hvad Mannie oplever så jeg har svært ved at se hvad du ville anmelde dem for.

    Mht om de bruger CPR nummer og ikke telefon nummeret til at checke folk udelukker det ene jo ikke det andet, det er jo ikke anderledes end at mange automatiske systemer til kredit check ser på om man har skiftet addresse indenfor de sidste par år og har man det udelukker det automatisk en.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 76 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.