Alm. Brand – valuta veksling.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89234
    AnonymForfatter

    Hej.
    Jeg vil købe nogle Bristiske Pund til en ferie næste år. Da jeg bland andet har Alm. Brand, kontaktede jeg dem for den aktuelle kurs. Jeg skal bestille pundene og afhente dem 3 dage senere, og dagskursen var 8,63 – men det er afhentningsdagen der er afgørende for kursen. Jeg forstår at banken skal tjene for vekslingen, men mener 8,63 er lige i overkanten når kursen er 8,28. Det skal lige nævnes at jeg bliver yderlige afkrævet 25 kroner for selve vekslingen. Er det mig – eller er det lidt dyrt?
    Alternativer ønskes….

    #131612
    AnonymForfatter

    Du kunne jo også bruge http://www.forexvaluta.dk/

    Jeg ved ikke hvor du bor, men kig på deres efter hvor de hører til.

    De tager 8,48 lige nu og intet gebyr.

    #131632
    AnonymForfatter

    Regn med at £ kursen kommer LANGT ned under € kursen, dvs. omkring 7 DKK 🙂

    #131674
    AnonymForfatter

    @BoSol: Medmindre du kommer med nogle konkrete analyser der tilsiger et sådant yderligere fald i GPB er du ikk meget bedre end Neptun og diverse andre herinde… 😉
    Hvad bygger du dine forventninger til udviklingen i kursen på? Andre kilder end youtube er at foretrække…. :0)

    #131758
    AnonymForfatter

    Tak for linket.
    Jeg bor desværre lidt langt fra en Forex butik

    #131782
    AnonymForfatter

    Pr. 17.12.2008 er £ nede i 8,11 og den SKAL ned på £ 7,00 og det kommer den inden for 3 måneder !

    #131784
    AnonymForfatter

    5 min efter = Realtidskurs SaxoBank er £ nede i 8,04 🙂

    #131850
    AnonymForfatter

    Kan hilse og sige at realkursen for £ 7,88 og den falder og falder LANGT NED !!!!

    #131866
    AnonymForfatter

    Ja og olieprisen er faldet drastisk de sidste tider, så hvis jeg bare postulere at den kommer ned på 1§ pr. tønde er det jo også sandt… 😉

    Kom nu med nogle konkrete analyser der bakker dine udtalelser op eller lad være med at udtrykke dig som om du sidder inde med den eneste sandhed. Der er da ganske fair at du har en holding til hvad der sker – jeg har heller ikke sagt at jeg er uenig med dig – men jeg synes helt bestemt at det faglige niveau kunne blive lidt højere.

    Så kom nu med en analyse eller andre troværdige udsagn. 🙂

    /Michael

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.