må banken godt nægt at udbetal

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89199
    AnonymForfatter

    de penge der står i over skud på vores budgetkonto.

    sagen er den at vi er godt og grundig træt af vores bank.
    vi har fået ny bankrådgiver her i aug, og siden vi fik hende har der ikke hvert andet end bøvl.

    min kærest har en kassekredit på 50,000 den har så hvert overtrukket. for 2 md siden laver min kærste så den aftale med hende at hun tager 15000 fra budgetkontoen, over på hans løn konto, så den stod med det den måtte stå med, de 15000 overføre hun så tilbage md efter uden vores viden, der gik luften godt nok ude af ballon på mig og jeg havde en hæftig snak med hende og bad hende af overoverføre det pluds der står på vores budget ved der står en sum penge på budgetkontoen, så vi kun få hans konto lidt ned, men dem vil hun ikke udbetal, må hun godt nægt det.
    så spørger jeg om vi kan få de 50000 fra min kærstes konto lavet om til lån(vi har intet lån i banken det vi skylder de 50000) der var svaret blankt nej, fordi jeg ikke kun tal ordenliget, fint tænkt jeg bare.

    jeg fik så en bonus fra mit job her til dec, dem havde vi så lavet den aftale med bankedamen at hun fik det halv til kærstens konto, men dem har hun taget det hele af, sys
    godet nok ikke vi har haft andet end bøvl med den ny bankdame, sådan var en gamle vi havde slet ikke.
    men men
    må hun godt flytte rundt på vores penge som det passer hende??
    må hun nægt at udbetal det der står på budget kontoen??
    så længe vi søger for der er penge til budget
    vi har ikke nogle stor terminer før om 3 md så til den tid vil der står en stor sum penge igen på kontoen.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.