Erfaring med Finansbanken?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89114
    AnonymForfatter

    Er der nogen der har erfaring med Finansbanken? Kan man have tillid til dem, og fungerer deres koncept?

    Kan se de er medlem af Det Private Beredskab – og det er jo en god start.

    6% i rente uden binding lyder jo meget lovende, men er der mon nogle faldgruber?

    #130362
    AnonymForfatter

    Tja, hvorfor skulle de ikke være OK?

    Det er en filial af en sydhavs-sparekasse, oprettet for at tiltrække bedre stillede private. Jeg har en index og en aftale-konto os dem. Eneste problem er at aftalekontoen blev oprettet da 5,95% var en fin rente. Det bliver det måske igen?

    .. og så måske vil de ikke have dig som kunde (helkunde), men du kan jo spørge ad. Med det private beredskab + staten i ryggen, så er der vel ikke grund til den store bekymring.

    Vil du osse have individuel rådgivning, så har jeg desv. ikke nok erfaring til at udtale mig.

    #130444
    AnonymForfatter

    Jeg kender kun en Finansbank, som var den Jyske bank købte af stifteren Alex Brask Thomsen for nogle år siden.
    Hvad er det for en Finansbank, der har adresse på en sydhavsø? Hvis det er noget med en filial på Cayman Island, så er det nok ikke helt lovligt, da det er her de rige gemmer deres penge i det man vist kalder trusts eller noget i den retning.

    #130450
    JydenForfatter

    Finansbanken – Bank of Copenhagen – der engang hed Den Københavnske Bank er ejet af sparekassen Lolland, og har adresser i København og Århus.

    Det eneste de har til fælles med Brask Thomsens Finansbanken er navnet, som de så vidt jeg ved har købt rettighederne til af Jysek Bank for et anseeligt beløb.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.