det grå låne marked

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 25 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89073
    AnonymForfatter

    er der nogen der ved hvor man kan låne penge på det grå marked..

    #129918
    thsvForfatter

    Hold dig væk, er kun den direkte til RKI!
    Hvis banken ikke vil låne dig penge, er din økonomi nok ikke god nok.

    #129922
    AnonymForfatter

    det var ikke det jeg spurgte om.dem der ikke ved hvor man kan låne på det grå marked skal ikke svare

    #129926
    NultopskatForfatter

    Du har selvfølgelig prøvet at gå ind på google og skrive lån…?

    Det giver dig adskillige sider med renter startende omkring de 25 %, skal det være mere gråt..?

    #129928
    AnonymForfatter

    det er fordi jeg er i rki og kan ikke låne i banker

    #129962
    AnonymForfatter

    Hvis du er glad for at være i RKI, så kast dig straks ud i et 25% gråt lån, for så er du i hvert fald sikret en plads hos RKI længe endnu 🙂

    #129974
    MichaelForfatter

    HA eller Black Cobras er nok en god mulighed.

    Første rykker=en “kammeratlig" samtale
    Anden rykker=to fortænder slås ud
    Tredje rykker=en afklippet finger med en pladsaks
    Fjerde rykker=det vil du ikke vide

    Det glade budskab: Renteudgifter er fradragsberettigede. God fornøjelse

    #129976
    thsvForfatter

    Så er der kun en farbar vej!
    Få afdraget den gæld, der har bragt dig i RKI!
    Dette kan for eksempel ske ved, at du får et ekstrajob, f.eks. at gå morgenaviser.
    (Osse en god ide, hvis du er i RKI, da du så kan spare sammen til det, du ønsker at låne penge til!)
    Når man er kommet i RKI har man jo levet over evne, eller evt. været udsat for en uheldig hændelse i familien, dødsfald eller skilsmisse.
    Så længe du bare spørger til det grå marked, må man formode, at din gæld er selvforskyldt.

    #179668
    AnonymForfatter

    Er der nogen der kan hjæpe mig skal bruge 50000 nu og her det er lige meget med renten .

    #179670
    AnonymForfatter

    Er der nogen der kan hjæpe mig skal bruge 50000 nu og her det er lige meget med renten .

    #179672
    MichaelForfatter

    Ja, for du betaler alligevel aldrig en klink tilbage

    #179676
    HalliHalloForfatter

    Hej

    Må man forresten godt søge kapital herinde? Og må jeg tilbyde dig, HJL at låne eller forære dig pengene?

    Hvordan er Mybankers forretningsforbindelser desangående? For jeg vil jo så nødig blive smidt ud af klubben for sådan en lille forseelse.

    Hvem kan hjælpe?

    #179740
    MichaelForfatter

    @HalliHallo

    Hvordan kan du være i besiddelse af 50.000 kr. når du er på kontanthjælp??

    #179746
    AnonymForfatter

    Enhver løsning er velkommen ,kan dokumentere at der dækining

    #179756
    HalliHalloForfatter

    Har fået fint arbejde igen med en rimelig god gage, så jeg ville gerne købe nogle gode sikre pantebreve, da de giver mere i rente end i banken.

    Er der nogen der vil fraråde mig at købe, så sig endelig til, da jeg så vil genoverveje min beslutning.

    Det jeg er lidt betænkelig ved er, at Ann tilsyneladende ikke kan få pantebrevet afsat til en prof. opkøber, hvilket får mig hen på tanken om der er noget odiøst ved tilbuddet, måske et nødlidende pantebrev, hvor en tvansauktion venter forude. Og dette er jeg jo selvfølgelig ikke interessret i.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 25 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.