fih

Viser 8 indlæg - 31 til 38 (af 38 i alt)
  • Indlæg
  • #130054
    AnonymForfatter

    … desuden findes der vel Karl Smart’er i alle banker. Så man kan ligeså vel ende med både Karl Smart og dårlig rente. Så foretrækker jeg den gode rente og lader lykken afgøre, hvem jeg ramler ind i i kundeservice.

    #130056
    AnonymForfatter

    Har faktisk fået 6.74 uden at bruge FIH – så behøvede jeg ikke, at finde mig i FIH’s dårlige opførsel.

    For mig er det ikke kun prisen, men også service inkl. god kundebehandling og det magtede FIH ikke eller var FIH uvillig til at give.

    Uanset om det er en Karl-smart, jeg har været nærkontakt med, repræsenterer han alligevel FIH på en dårlig måde.

    #130224
    AnonymForfatter

    Hej, jeg blev aldrig helt klar over om indskydergarantien blev hævet og til hvad. Er der nogen der kan klargøre det? evt. med et link til et sted hvor man kan læse om det. Takker
    Min FIH aftale skal fornys meget snart…

    #130226
    AnonymForfatter

    Mens du har sovet er JFK også blevet skudt.

    Der er truffet aftale mellem staten og medlemmerne af ‘Det Private Beredskab’ (næsten alle banker) om en 2-årig garanti for indeståender uden topgrænse. Det kan du læse om 1.000 steder, men det officielle er vel:

    http://www.finansraadet.dk/danish/menu/omkundeforhold/detprivateberedskab/Medlemskab+af+Det+Private+Beredskab/

    Medlemmer:

    http://www.finansraadet.dk/danish/menu/omkundeforhold/detprivateberedskab/Medlemmer/

    #130228
    AnonymForfatter

    haha good one, og en sort er sikkert blevet præsident i USA.
    Nåh, men jeg havde bare ikke lige tid til at være helt med på beatet.

    #130250
    AnonymForfatter

    Devaraja:

    Doom er øverste chef for anti-diplomatiet… :o)

    #130272
    AnonymForfatter

    Forsigtig: Du har helt ret. Men jeg svarer da på folks spørgsmål efter bedste evne. 🙂

    #130352
    AnonymForfatter

    jeg havde hellere ikke lige luret det med at man skal oprette en ny konto,men da jeg henvendte mig til FIH fik jeg en meget høflig behandling.
    Jeg har senere talt med banken og hver gang fået fin information

Viser 8 indlæg - 31 til 38 (af 38 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.