omlægning

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88982
    AnonymForfatter

    Bliver renten ved med at stige? eller skal man omlægge sit 5% afdragsfrie 2038 nu! 0g tage et F1 lån ? for at høvle 250000 af restgælden ( vi har snakket om at bo et andet sted inden for et par år)

    #128780
    AnonymForfatter

    Hej Champ,

    Det var da et rigtig godt spørgsmål…

    Når du har svaret på, om renten stiger eller ej, kan du så ikke offentliggøre det i debatten.

    Så vil jeg i hvert fald gerne have placeret nogle milliarder…

    Nå, måske du bare er usikker på, hvad de forskellige lånetyper går ud på – hvad der er fordele og ulemper ved dem.

    PRISEN:
    Der er klart forskel på de forskellige lånetyper, ligesom der er forskel på, hvor meget du afdrager i starten på de forskellige lån.

    Men husk, prisen er ikke altid det hele, hvis du er usikker ved lånetypen!

    Find derfor altid ud af, hvad “din mave har det gpdt med" Det hjælper jo ikke meget, at du har sparet nogle penge, hvis du “ligger vågen hele natten" på grund af lånetypen!

    YDERLIGERE INFORMATION:
    Hvis du vil læse yderligere om fordele og ulemper ved de forskellige lånetyper, bør du tale med din rådgiver i banken.

    Du kan eventuelt læse mere om fordele og ulemper ved de forskellige lånetyper på f.eks. http://www.danskebank.dk/realkreditlaan

    AFSLUTNING:
    Selvom starten af mit svar kan lyde som, at jeg gør grin med dig, så er der faktisk en pointe med svaret!

    Der er INGEN som ved, hvad der vil ske med renten fremover – uanset hvad de påstår!

    Senest så vi Danmarks Nationalbank sættte renten op – og holde den oppre – selvom bla.a. USA’s og EU’s Centralbank lige efter satte renten ned.

    Find ud af, hvad du har det godt med af lånetype, og så få banken til at hjælpe med at regne konsekvenserne ud af de forskellige lånetyper, så du kan finde ud af, hvad din økonomi kan holde til.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.