50 %´s devaluering af den danske krone

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88954
    AnonymForfatter

    Der hersker selovervurdering af den danske krone. En mere rimelig fastsat værdi vil gøre det lettere at rejse udenlandske kreditter.

    Alle andre forsøg på kriseløsninger er det rene bræk og vrøvl.

    På globalt plan er en genindførsel af Bretton-Wood aftalen løsningsmodellen

    #128484
    AnonymForfatter

    Krisen vi står overfor er en verdensomspændende krise, der ingen ende vil tage med mindre de ansvarlige vil komme til fornuft, hvad der er ringe håb for.

    Sansynligvis ligger 3. verdendskrig så for

    #128488
    AnonymForfatter

    En ting står lysende klar, at man stort set skal holde sig fra banker og den nationale valuta.

    Køb og anskaf fysisk guld, kan frit indføres og udføres uden deklarationspligt og er ikke belagt med nogen form for afgifter, b ehandles som valuta, hvad det faktisk er, valutaernes majestæt.

    #128492
    AnonymForfatter

    Hej Neptun.

    #128496
    AnonymForfatter

    Jeg er ikke Neptun 1, men deler tilfulde hans synspunkter. Her bemærker jeg dog fjolser nok.

    #128502
    AnonymForfatter

    Underligt at pludseligt popper op på nettet når neptun er i gang!

    I øvrigt – hvad er det for vås?

    #128536
    AnonymForfatter

    Jeg er forbavset over at der er så mange der tror at Neptun laver flere profiler her, blot fordi der er flere der deler hans synspunkt.

    At der ikke skulle være andre der ser hvad han ser og så latterliggøre det er absurd!
    Det er simpelthen kejserens nye klæder om igen her.

    Der var en tysk læge for over hundrede år siden sagde at det ville være fordelagtigt at vaske hænder før en operation, eftersom han havde opdaget noget som han kaldte bakterier.

    Alle de andre læger kaldte ham sindsyg: at der skulle være nogle små usynlig væsner som ingen kunne se! Hvordan skulle det kunne gøre folk syge?

    😉

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.