Fakta eller fup?

Viser 8 indlæg - 31 til 38 (af 38 i alt)
  • Indlæg
  • #128470
    AnonymForfatter

    Hov du har ret med hensyn til at det er en tale fejl.

    Min fejl beklager:

    “Q Okay. A couple of things, I think a couple of minutes ago — I want to make sure — you said Osama bin Laden wasn’t involved in 9/11 planning. You meant Saddam Hussein, correct? That Saddam Hussein was not involved in September 11th?

    THE VICE PRESIDENT: Correct. Yes, sir. "

    Jeg ønsker kun at få afdækket virkeligheden og er altid parat til at indrømme, hvis jeg begår en fejl

    #128472
    AnonymForfatter

    Så gjorde du det igen. Du er åbenbart ikke i stand til hverken at læse eller nærlæse.

    Jeg påstår ingen steder at Osama stod bag 9/11 – jeg angriber alene din argumentation, der er helt hen i vejret og ikke lødig. Og det mest grinagtige (og sørgelige) er, at det tydeligvis ikke fiser ind hos dig. Tag at lære at læse hvad der står, og ikke hvad du tror (eller gerne vil have) der står – det vil stille dig meget bedre, dels når du skal anvende dine kilder, og dels når du skal kommentere andres indlæg.

    #128474
    AnonymForfatter

    Hvad får du ud af alle dine personangreb?

    Jeg skriver pænt til dig og acceptere, at du har en anden mening end mig. Hvorfor kan du ikke acceptere at andre mener noget andet end dig?

    #128476
    AnonymForfatter

    Det er ikke et spørgsmål om at mene, det er et spørgsmål om dårlig argumentation. Og det har intet med personangreb at gøre – jeg kender dig ikke engang (hvilket jeg er ked af – du er nemlig mægtig underholdende). Det handler alene om, at du argumenterer som man gjorde før rennæsancen. Lad være med det, men forhold dig til tingene med fornuft og logik. Det gør du overhovedet ikke. Og du læser kilder som fanden læser bibelen. Du må egentlig selv om, hvorvidt du vil tage det personligt, men nu har jeg dementeret det. Du skal bare vide, at stikker man næsen ind i et offentligt forum, og det man skriver er himmelråbende, så får man nogen over bemeldte næse. Og det må man tåle.

    #128478
    AnonymForfatter

    Med alt respekt. Det er spekulation.

    FBI har ikke en side over de mest eftersøgte forbrydere, som de glemmer at updatere. Hvis du kigger på nogle af de andre forbrydere, har de opdateret dem.

    Jeg vil yderligere kontakte FBI.

    Mit brev til FBI:
    Dear Sir or Mam,

    Please explain why Osama Bin Laden is not mentioned on the FBIs “Most Wanted List" for the 9/11 terror attack:

    “Usama Bin Laden is wanted in connection with the August 7, 1998, bombings of the United States Embassies in Dar es Salaam, Tanzania, and Nairobi, Kenya. These attacks killed over 200 people. In addition, Bin Laden is a suspect in other terrorist attacks throughout the world."

    http://www.fbi.gov/wanted/terrorists/terbinladen.htm

    Don’t you have clear evidence, he was behind 9/11?
    If you have clear evidence, include the evidence in your response please.

    Looking forward to hear from you.

    Best regards

    #128480
    AnonymForfatter

    Det er ikke spekulation. Alle dine indlæg er håndgribelige beviser for hvad jeg skriver. Og FBI får sig et billigt grin nu – det under jeg dem såmænd. 🙂

    #128482
    AnonymForfatter

    Vær venlig at lad vær med at brug hån og latter. Det er ikke en god måde at argumentere på.

    #128490
    AnonymForfatter

    Du ved jo ikke hvad der er godt og skidt indenfor argumentation.

Viser 8 indlæg - 31 til 38 (af 38 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.