Indestående beløb er i fare

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88941
    AnonymForfatter

    Hej allesammen
    Jeg har nogle penge indestående på en konto i en Bank og jeg lidt i tvivl nu , selv om den nye hjælpepakke garanterer alle kunder deres penge ligemeget hvor stort deres indskud er.
    Jeg er alligevel bekymret og det eksempel vi så idag med Finland er en advarsel.

    Man garanterer at folk får deres indestående igen , men hvis bankerne løber tør for kontanter og folk går i panik , så er man ikke sikker på at få sine penge .

    Bankdirektører og ledelser flygter ud af landet og regeringen vasker deres hænder . Hvad så.

    Teoretisk kan det ske , har jeg ikke ret.

    og det samme gælder for (Neptune101)s forudsigelse.

    m.v.h

    #128208
    AnonymForfatter

    Hvilket situation i Finland sigter du til?

    #128218
    AnonymForfatter

    Hej
    Finland er et eksempel og det bliver værre og Millioner af europæere kan miste deres job," sagde Bush, og tilføjede, at hele landets økonomi er i fare.

    Mit naturlige instinkt siger mig, at staten ikke skal blande sig, og at dårligt ledede firmaer må bukke under. Men det her er ikke normale omstændigheder.
    Man skal finde en løsning , og det haster.
    1929= 2008
    m.v.h

    #128220
    AnonymForfatter

    hvad er der sket i Finalnd?

    #128226
    AnonymForfatter

    Hej Zara

    I Finland alle nøgletallene går i den forkerte retning.

    Antallet af arbejdstagere falder med en årlig rate på 0,7 procent, indtægterne er siden begyndelsen af 2008 faldet med én procent, produktionen er faldet med 2,8 procent, og detailsalget er faldet med 1,3 procent.
    Fredag kom de seneste arbejdsmarkedstal og de viste, at yderligere 60.000 finner,vil miste deres job i september.
    Ledigheden er nu 7,1 procent, den højeste i 15 år, og økonomer venter, at den stiger til mindst 17 procent.
    Og det bliver værre , og krisen rammer resten a Europa før slutning af 2008.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.