Frygt for blodbad på flekslån

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • ToftenForfatter
    Indlæg
  • #88933
    ToftenForfatter

    Vi står som så mange andre overfor en re-finansiering af et F1-flekslån her til december måned 2008. Re-finansieringen udgør ca. 750.000 kr. (pt. restløbetid 26 år).

    Vi har set mange nyheder m.v., og læst artikeler om at flekslån bliver “meget" dyrene end det forgange år. Senest hertil morgen er der en stor artikel på http://www.epn.dk med ovennævnte overskrift.

    Det giver naturligvis nogle små spekulationer, som vi fra starten af lånet også har været bekendt med.

    Hvad gør I andre her på sitet, som står over en re-finansiering af et flekslån ? Vi tænker på hvilke overvejelser i forhold til fast forrentning, fastkursaftale m.v.

    Ved godt emnet har været oppe et par gange før her på sitet og vi har læst disse indlæg.

    #128038
    coxweliForfatter

    du kan få mange forskellige svar alt efter hvem du spørger.
    de seneste tal jeg har hørt er at F1 lånere kommer til at betale 200-250 kr. mere om måneden pr. million, men det er jo svært at spå om fremtiden…

    #128924
    AnonymForfatter

    Je har talt med flere realkredit-udlånere bl.a. Nordea of Nykredit. De anbefaler at jeg beholder mine F1-lån, da der på kort sigt kun forventes at komme en meget lille stigning med et efterfølgende jævnt over de næste 2-3 år.

    Mvh
    Morten

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.