Mybankers debat

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88932
    AnonymForfatter

    Nu er debatten efterhånden ved at være flittigt i brug, så kunne man ikke fra mybankers side, finde en ny skabelon, som gør det nemmere at komme omkring i debatten?

    Jeg tænker her særligt på de meget lange tråde, hvor man skal sidde og bladre frem og tilbage – det er ret tidskrævende og ikke særligt brugervenligt.

    Samtidig kunne man lave det sådan at det er muligt at redigere sine egne indlæg, jeg har af og til lavet tastefejl osv…er kommet på en bedre sætning 10 sekunder efter afsendelse mv.

    Måske er jeg den eneste med ønske om en brugervenlig debat. Måske ikke 😉

    #128018
    ahkForfatter

    Godt initiativ, Mette! Lad mig tilføje, at jeg kunne ønske mig en “keep me logged in" funktion.
    Mvh
    AHK

    #128026
    AnonymForfatter

    Rigtig god idé Mette.

    Og ahk’s idé er helt perfekt.

    Det kan være surt ikke “igen" lige at kunne komme ind i det indlæg, man er ved at svare på.

    #128072
    AnonymForfatter

    Der er nu set meget vaerre fora end mybankers, og med de faa posts der reelt er vil jeg mene at det nuvaerende design er fint.

    og jeg vil lige paaminde, at muligheden for at redigere i sine afsendte indlaeg, kan vaere meget meningsforstyrrende og oedelaeggende for et debatforum.

    Netop derfor er dette ikke en mulighed paa mange.

    som kompromis findes der sites som http://www.newz.dk og http://www.filmz.dk hvor der i 10 minutter efter man har indsendt sit indlaeg kan rette.

    #128074
    AnonymForfatter

    oh the pain..

    jeg mente “hvor der i 10 minutter efter man har sendt sit indlaeg, har mulighed for at rette"

    #128080
    AnonymForfatter

    Ja, der burde være et maks på hvor lang tid man kan redigere – evt. til næste person har skrevet… Ellers kan det sku være svært at finde hoved og hale i hvad der skrives… Kan I følge os? ;o)

    Ellers mener jeg egentligt at forum er fint….

    #128098
    KrisserForfatter

    På alle andre fora jeg deltager i, er der fuld mulighed for at redigere sine indlæg. Det plejer ikke at være et problem. Bemærk, at der er tale om forholdsvis store fora, med hundredetusindevis eller millioner af indlæg.

    Jeg vil foreslå phpBB-systemet, der er gratis, og fungerer ganske glimrende.

    #128148
    AnonymForfatter

    Tak for de gode konstruktive input til grænsefladen for debat-forummet på Mybanker.dk som vi modtager med glæde.

    Vi er i øjeblikket i gang med at opdatere brugergrænsefladerne for bl.a. de forskellige sammenligningslister på Mybanker.dk.

    Når disse opdateringer er på plads, kommer turen til det øvrige site, herunder debat-forummet.

    Her vil bl.a. input fra denne tråd være værdifulde og vi hører gerne brugernes mening.

    Venlig hilsen

    Jesper Eskildsen
    Salgs & Marketing Direktør
    Mybanker.dk

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.