Bankkrisen er skabt per design. Vi får et krak værre end 1929

Viser 15 indlæg - 91 til 105 (af 139 i alt)
  • Indlæg
  • #128306
    AnonymForfatter

    Hvorfor taler i om månelandinger eller JF. Kennedy mordet. Hvad har det med finanskrisen at gøre?

    #128308
    AnonymForfatter

    Fordi det har ligeså meget substans….

    #128310
    MichaelForfatter

    Og hvad har 911 med finanskrisen at gøre, som du og dine efterhånden talrige alter egoer refererer til i en anden tråd?

    PS: Mybanker kan så nemt som ingenting se at dine profiler kommer fra samme IP-adresse.

    #128312
    AnonymForfatter

    Jeg taler ikke om 911.

    Hvorfor skulle jeg lave andre profiler? Jeg er ikke et barn der har behov for at skabe en illusion af, at jeg ikke er alene med et synspunkt.

    Jeg er bedøvende ligeglad med om folk er enige eller uenige i mine synspunkter. 2+2 bliver 4 ligegyldigt om hele verdenen tror det er 5. Noget er ikke nødvendigvis, sandt, fordi alle mener det samme. Det så vi med jorden er flad problematikken og Saddam har masseødelæggelsesvåben.

    Jeg behøver ikke at lefle for gruppens sympati for at blive accepteret. Jeg har ikke brug for gruppens accept af nogen art, fordi jeg ved, jeg er god nok og kan acceptere mig selv og har ikke behov for noget ude fra, da jeg kan give mig selv det hele.

    Jeg er mig og jeg mener, hvad jeg mener. Hvis andre ikke er enige, er det ikke mit problem.

    Vil meget gerne se dokumentation på dine påstande om, at dem der mener det samme som mig er skrevet fra min IP. Det vil du aldrig kunne bevise, fordi det er løgn og jeg giver dig hermed lov til at spørge mybanker.dk, hvis de gider spilde deres tid på det barnlige pjat om dokumentere om IP adresserne er identiske eller ej.

    #128314
    AnonymForfatter

    Man kan sagtens have forskellige IP adresser indenfor relativt kort afstand – og med de påstande og konspirationsteorier du kommer med ser jeg straks billeder med at du løber fra den ene til den anden samtidig med at du gnasker dig gennem en tivolistang fra Pingvin lakrids.

    #128320
    AnonymForfatter

    Ja og jeg har sikkert lavet en hemmelig aftale med en kinesisk, Hollandsk og amerikansk udbyder om at bruge deres IB adresser for at snyde jer med falske profiler. Måske er det hele en større konspiration for at narre mybankers læsere?

    Måske er jeg er guld baron og ønsker at pumpe priserne 1000% op ved at missionere om, at vi skal have en guldfod og benytter mig af smarte IP installationer koblet op til mit hemmelige netværd af satellitter for at give en illusion at alle mine falske profiler kommer fra forskellige steder i verdenen?

    Når nogen prøver at skyde mig i skoen at jeg er en paranoid konspirations teoretiker der tror på alt fra big foot og falske månelandinger, handler det måske mere om at nogen her lider af ekstrem paranoia og i virkeligheden taler om sig selv?

    For sidste gang. Jeg er et voksent menneske der er bedøvende ligeglad med, om jeg står helt alene med en holdning eller ej.

    #128348
    AnonymForfatter

    Ja, det er vi da klar over – det er derfor der pludselig kommer nye debattører på mybanker og støtter dig.

    Kæft hvor grineren

    #128354
    AnonymForfatter

    De er enige ellers ville de ikke støtte mig med mindre du tror på konspirations teorier om, at jeg prøver at få indført en guldfod i hele verdenen via mit falske profil scam? Og starter med mybanker som springbræt.

    Måske er mit navn Goldfinger.

    #128362
    AnonymForfatter

    Ja, måske ;o)

    Men bemærkelsesværdigt er det….

    de har bare siddet og luret på mybanker og ventet på at der endelig var nogle der kom med dine udtalelser….

    Eller – nej nu ved jeg det – det er nogle af dine forretningsforbindelser ;o)

    #128364
    AnonymForfatter

    Ja selvfølgelig er det mine forretningsforbindelser.

    Vi er en stor organisation der arbejder internationalt på at bilde folk ind at penge skal bakkes op med guld for at forhindre en finanskrise i at opstå.

    Vi har i stilhed opkøbt guld og arbejder nu intenst på at oppumpe priserne med 1000%

    Jeg har agenter i alle lande der arbejder på alle fora der findes på nettet for at skabe en debat om det.

    Vi dækker alt. Lige fra ægteskabsforberedelses fora til kloakmestrenes sammenslutning.
    Mine agenter står klar med at sprede budskabet om guld og benytter også hemmelig teknologi som HAARP for at hjernevaske folk med Guld!

    Her er vores tankestrålemaskine:
    http://www.youtube.com/watch?v=2jV6Dhza2G0

    Hvergang vi fyre disse stråler afsted stiger guldpriserne globalt med 4.34% eller der over.

    Det er nok tid til at i føre sig en sølvpapir hat:
    http://zapatopi.net/afdb/

    #128494
    AnonymForfatter

    Neptun 1 har et fremragende klarsyn i modsætning til et flertal af hans landsmænd, der er dumme som et bræt.

    #128514
    AnonymForfatter

    Og hvilken landsmand er han så lige? jeg tror ikke at han er EU borger.

    #128516
    AnonymForfatter

    Jeg tror han er rumvæsen.

    #128546
    AnonymForfatter

    Neptun er yderst forfriskende. Alt for mange lader sig fuppe af mainstream nyhedsstrømmen.
    Det pudsige er, at Neptun dag for dag får stadig mere ret…

    #128548
    AnonymForfatter

    Nogle er der trods alt som ikke er økonomiske analfabeter i dette forum.

Viser 15 indlæg - 91 til 105 (af 139 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.