Bankkrisen er skabt per design. Vi får et krak værre end 1929

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 139 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88929
    AnonymForfatter

    Det er vigtigt at forstå, at denne “krise" sker per design og “hjælpepakken" er at hælde benzin på bålet for at prøve at slukke den.

    Holde øje med “medierne" som senere vil rapportere at “hjælpepakken" ikke virkede.

    Mange vil tro, at der er sket mange fejl på samme tid, men der er ingen fejl sket! Det er vigtigt at forstå dette, hvis ikke man skal miste alt hvad man ejer og ende i kæmpe gæld!

    Det er et nøje kalkuleret krak, hvor eliten tager profitten og folket betaler festen. Det kan bedst beskrives som et stort pyramidespil og er sket fordi mange har alt for stor tillid til autoriteterne.

    Jeg har i snart 4 år sagt, at vi får et dollar, børs og bolig krak der vil overgå 1929. Det er ikke fordi, jeg har clairvoyance og klarsyn evner, men fordi jeg har studieret dette emne i meget lang tid og dokumentationen er over alt, hvis man ellers gider lægge 2 + 2 sammen og ikke blindt lytter til “eksperterne", politikerne og medierne, der ikke fatter hvad der sker.

    Selvom jeg ikke er meget for Naomi Wolfs pga. hendes feministiske tendenser, har hun været meget klar i sin analyse om, at USA har været udsat for et skjult coup d’etat og er nu ved at indføre fascistisk styring.

    Se hendes radio interview her:
    http://www.youtube.com/watch?v=_XgkeTanCGI

    I senatet blev de truet med Martial Law, hvis ikke de indførte “hjælpepakken", som er det der kickstarter Martial Law.
    http://www.youtube.com/watch?v=It1Ol8ESa8M

    Det der vil ske er at George Bush vil sige, at man skal aflyse valget, fordi der er for store uroligheder på grund af den økonomiske situation og en hær er allerede blevet sendt hjem fra Irak for at opretholde “ro og orden", når vi får en total nedsmeltning af økonomien.

    Bush har allerede fået diktatoriske magtbeføjelser, som jeg fik Politiken til at skrive, selvom det gik meget stille an:
    “Bush-regeringen har besluttet, at præsidenten overtager kontrollen med den lovgivende, dømmende og udøvende magt i katastrofesituationer."

    http://politiken.dk/udland/article311683.ece

    Lad nu vær med at tro Bush er skurken. Han er bare en stråmand for dem der arbejder i baggrunden.

    Den eneste grund til, at det her sker er, fordi folk lader sig bedrage og overlader ansvaret til medierne “eksperterne" og politikerne om at tænke for dem.

    Hvis folk sætter sig ind i disse ting og deler deres viden med andre, som jeg gør nu, ville det her aldrig ske.

    Hovedårsagen til krisen er Nationalbanken, der er en selvejende institution der trykker penge ud af den blå luft. Værst er det dog i USA, hvor man ikke kan få oplyst(M3 rapporterne), hvor mange penge FED trykker modsat den danske “National"bank der i det mindste overholder nogle strenge krav.

    Bankerne kan udlåne 10 gange deres indestående og tage renter for dem. Jeg ved ikke med dig, men det lyder som en fantastisk forretning i mine øre.

    Hvis jeg gjorde som bankerne eller nationalbanken, ville jeg blive fængslet på stedet.

    En lille film om pengenes historie:
    http://video.google.com/videoplay?docid=-9050474362583451279

    #127982
    MichaelForfatter

    Gaaaab

    Når nu valget bliver gennemført som planlagt, lover du så at holde kæft med dit l…??

    #127984
    AnonymForfatter

    Neptun, du er dog det mest forskruede menneske jeg har debatteret med!

    Vi har en dyb finanskrise, men slet ikke bare tilnærmelsesvis en økonomisk krise som i 1929. Forskellen fra den gang til nu er, at den finansielle krise i har samme spill-overeffekt over i realøkonomien.

    Som Michael siger, vil valget om en lille måned være afholdt, og man vil se at dine tåbelige forudsigelser er skudt helt ved siden af. Herudover er finanskrisen drevet over om 12-18 måneder, og du vil se at kapitalismen overlevede i fin stil.

    Du er til grin Neptun!

    #127986
    AnonymForfatter

    Det kan vi godt aftale og jeg vil også holde jer ansvarlig lige som alle de andre der vælger at lade sig manipulere.

    I er medskyldige i at dette sker fordi i lader som om i intet ser og håner dem der prøver at informere om det.

    Dette ville aldrig ske, hvis folk ikke bevist spillede uvidne for at slippe for at tage ansvar.

    Michael Rivero
    “Most people prefer to believe that their leaders are just and fair, even in the face of evidence to the contrary, because once a citizen acknowledges that the government under which they live is lying and corrupt, the citizen has to choose what he or she will do about it. To take action in the face of a corrupt Government risks harm to life and loved ones. To choose to do nothing is to surrender one’s self image of standing for principles. Most people do not have the courage to face that choice. Hence, most propaganda is not designed to fool the critical thinker, but only to give the moral cowards an excuse to think nothing at all.”

    Der vil komme et tidspunkt, hvor dine børn og børnebørn vil spørge “Hvad gjorde du da Danmark blev fascistisk?”

    Vil du sige, at du hånede og latterliggjorde en der prøvede at redde sine medmennesker ved at informere dem, fordi du ikke ville konfronteres med, at du lader dig narre for at slippe for at tage ansvar?

    Når dette sker som jeg forudsiger, skal du tage ansvar for at spille udvidne.

    #127988
    AnonymForfatter

    og jorden gik under forleden…..

    #127992
    AnonymForfatter

    Neptun, du er et stort fjols. Du er rablende sindsyg!

    Det er så åndsvagt det du siger, at jeg overhovedet ikke vil begive mig ud i yderligere argumentation.

    #127994
    AnonymForfatter

    Jeg tror du vil blive ked af disse udtalelser, når du opdager, at jeg får ret.

    #128002
    KrisserForfatter

    Vi skal nok tage ansvar for at have været uvidende hvis du får ret, hvis du til gengæld vil tage ansvar for din blatance markedsmanipulation hvis du tager fejl.

    Du har tidligere argumenteret for at gå tilbage til guldstandarden. Dette hører jeg fra mange, som samtidig ejer en del guld. Jeg regnede lidt på tallene i weekenden. Den samlede guldmængde i verden er omkring 142 000 tons. Den samlede pengemængde i verden er omkring 50 billioner dollar. Dette svarer til en guldpris på omkring 10 000 dollar per ounce, eller ti gange så meget som guldprisen i dag – forudsat at alt guld i verden bliver købt af verdens stater, og balanceret i forhold til landenes størrelser.

    Det er jo naturligt nok at ønske et afkast på sin investering på 1000 procent, men jeg synes nu det er ret voldsomt at søge at opnå dette, ved at forsøge at tale verdensøkonomien i sænk.

    Ak ja.

    #128004
    AnonymForfatter

    vent og se hvordan dette udfolder sig!

    #128006
    AnonymForfatter

    Nej bevist uviden fordi jeg har fremlagt en masse information om hvordan dette forholder sig og det eneste jeg bliver mødt med er hån og latter.

    Jeg ejer ikke guld af betydning, så anklagerne om at jeg ønsker en guldfod indført for at jeg kan tjene 1000% er helt hen i vejret.

    Hvad vil du helst eje, hvis du stod i USA med værdiløse dollars?

    Papirdollars eller guld?

    Det er svære at trykke guld end penge.

    Jo mere krisen tager til vil guldpriserne stige endnu mere da folk flygter til guld, da det er det mest sikreste at eje.

    Vent og se hvordan guldpriserne vil stige langt over hvad “eksperterne" mener er muligt.

    #128008
    AnonymForfatter

    Neptun! Med al respekt for dine studier jeg tror, at du har haft for mange studier igang på samme tid og blandet hele molivitten sammen i en stor gryd og hældt op fra den. Og resultatet er hvad du smider ind i denne tråd.Jeg mente at dette forum var rimeligt seriøs men Du hiver det ned på et plan der ikke er dette forum værdigt. Du burde finde dig et andet forum hvor der ævles om alt muligt. Det du har skrevet i denne tråd er vrøvl og ævl.
    Jeg kunne ikke lade være med, at skrive mit indlæg efter jeg havde læst dit.

    #128010
    AnonymForfatter

    Læste det meste af debatten indtil Neptun kom på banen. Han argumenterer fulstændig hjernedødt.

    Neptun – dine indlæg er kvalmene dårlige… :o(

    Moderator??? Luk ham ned – please?

    Når du forhåbentlig trykker på forsvindknappen, så tag lige RKI-indlæg med osse.

    #128012
    AnonymForfatter

    Med alt respekt. Jeg hiver ikke forummet ned på et useriøst plan. Jeg skriver ikke til folk at de er “fjols" og laver andre barnagtige angreb.

    Jeg henviser til seriøse kilder som fx. C-span hvor man kan se amerikanske politikerne i senatet drøfte den økonomiske “redningsplan" og at de er blevet truet til at godkende den ellers får de Martial Law.

    Det eneste, jeg har oplevet på dette “seriøse" forum er barnagtige person angreb og ingen interesse i årsagen til, hvorfor den økonomiske situation er som den er.

    #128014
    ahkForfatter

    Også JP er i morgendagens leder kommet op på de høje nagler: “Med et pennestrøg gør partierne bag aftalen op med den private ejendomsret…" http://jp.dk/meninger/leder/article1478388.ece

    #128032
    AnonymForfatter

    Så Youtube er seriøst?

    Jeg så Penn & Teller’s Bullshit i går aftes. Jeg tror du skal skrive til dem, da jeg er sikker på at du vil passe fint ind i deres programkoncept. 😉

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 139 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.