Vurdering af Sparekassen Vestsalling

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #86938
    AnonymForfatter

    Jeg har fået lidt positiv respons vedr. Sparekassen Vestsalling, men vil stadigvæk gerne høre lidt mere omkring banken!

    Hvordan kan banken have så forholdsvis høje indlånsrenter eller er det de store pengeinstituter, der har meget lave indlånsrenter?

    #104896
    AnonymForfatter

    Jeg mener at det er de store banker der har en latterlig lav rente og gebyrer i hoved og røv. Det er ikke for ingenting de kan præstere det ene kanonresultat efter det andet. Ikke at det er forkert at tjene penge men de skal jo komme et eller andet sted fra. Nogle steder betaler man ligefrem for at have sine penge til at stå på en konto. Hallo, hvad er lige logikken i det???

    Sidste år skiftede jeg selv til Sparekassen Vestsalling pga. jeg ikke længere gad blive spist af med 0,125% på min lønkonto. Får nu 2,25% og betaler ikke for andet end mit Visa Dankort.

    Deres homebanking er let at bruge (som så mange andres) og de få gange jeg har sat benene i en fillial har jeg fået en behagelig betjening men det fik jeg nu også i min gamle sparekasse. Og jeg har endnu ikke oplevet at de har klumret i noget! Hvordan de er at låne penge af aner jeg ikke men tror ikke at de er dyrere end andre.

    Jeg fatter ikke at der er folk der er ligeglade med hvad deres pengeinstitut koster dem i renter og gebyrer!!! For det er faktisk utrolig let at skifte.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.