kredit-/betalingskort

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88915
    AnonymForfatter

    Kreditkort/betalingskort er en jungle. Der findes en hav af forskellige kort, fx masterkort, eurokort, globekort, american expres, dinnerkort, bonuskort.

    Til en række af kortene medfølger der en række fordele, fx, gratis kredit i 30-60 dage, rejseforsikring, købsforsikring, rabatter, SAS-boonus point mv.

    Til selvsamme kort kan der være forbundet forskellige fordele afhængig af i hvilke bank man får kortet, ligesom der visse steder koster et årsgebyr at have kortet/anvende kortet.
    Jeg har en ok økonomi, og skal til at anskaffe mig nogle af disse kort.

    Hvilke kort vil I anbefale og fra hvilke banker, og hvilke fordele er der forbundet med de anbefalede kort, samt hvad koster det at anskaffe og anvende kortet?

    Jeg vil gerne have kort, hvor der er gratis kredittid, som er så lang som muligt, købsforsikring, rejseforsikring, rabatter (gerne på benzin også) mv. + jeg vil helst ikke ende med at have 10-kort i 5 banker. Vil gerne kunne samle de fleste fordele på så få kort som muligt og i så få forskellige banker som muligt.

    #128394
    AnonymForfatter

    Ingen hjælp?

    #128412
    AnonymForfatter

    Du skriver du har Danske Bank – gå ned på Østerbro og få 24/7 med gratis master og amexkort….

    Det med benzinen skal du bare glemme – der er ingen besparelse. Led du hellere efter stederne med billig benzin.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.