Dexia

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88880
    AnonymForfatter

    Jeg har nogle aktier i “europæiske ejendomsaktier" hos Dexia. Spørgsmål: Kan en sådan investeringsforening går konkurs eller krakke som en bank?? Altså miste aktierne som hvis de var placeret i en bank?? Jeg hørte lige at Dexia bank havde problemer i Holland/Belgien.
    På forhånd tak

    #127614
    AnonymForfatter

    Hej
    Der er ikke noget der er sikkert idag og alle kan gå konkurs/krakke.
    Hørte lige min græske nabo har tabt 63% på DEI og DEH (græske elselskab og vandværk) vh Bo

    #127628
    AnonymForfatter

    Hej Byb,

    Tag og læs prospektet, som du fik inden du investerede dine penge!

    Spørg sælgeren, som fik dig til at investere dine penge!

    Det var et kort – men forhåbentligt præcist svar…

    Der er flere forskellige investeringer i europæiske erhvervsejendomme – også som er udbudt af Dexia.

    Der er også forskellige betingelser bag de forskellige investeringer.

    Derfor kan du aldrig opnå korrekt og fyldestgørende svar ved at spørge andre end dem, som har udbudt investeringen – og så ved at læse prospektet!

    Og har du ikke læst prospektet inden investeringen – og/eller fået fyldestgørende information af sælgeren – så du kender risikoen?!

    Der må også have været en ide med at lave en investering, som er så “eksotisk" i forhold til at investere i almindelige værdipapirer?

    En lære kan måske være, at man altid skal spørge sig selv, og jagten på den høje gevinst står mål med risikoen – og den usikkerhed, som dit indllæg vidner om, at du har ved investeringen!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.