Er Jyske Bank ved at falde af på den?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88861
    AnonymForfatter

    Jeg har i den seneste måneder at Jyske Bank er blevet mere og mere sløv. Jeg har fået byttet min rådgiver ud indtil flere gange uden jeg selv har bedt om det. Først var en rådgiver, der forlod banken, dernæst fordi der kom elev i banken, og skulle han have nogen kunder, også videregav min rådgiver mig til ham, og pludselig så skulle han begynde på Universitet, og så fik jeg er nye rådgiver igen.

    Jeg kan ikke forstå det, jeg har en fast indtægt hver måned, trækker ikke min konto over, og har en endda en opsparingskonto.

    Siden Jyske Bank behandler én sådan, skal jeg tolke det som om banken gerne vil have man opgiver ens arrangement?

    Hilsen

    Mads

    #127332
    AnonymForfatter

    Til simple privatøkonomiske forretninger kan det være fuldstændig helt og aldeles ligegyldigt, hvilken bankrådgiver du taler med. Du lyder som en pensionist på 70 år, som er bange for forandringer.

    Dine økonomiske forhold er jo de samme, og derfor skulle bankrådgiverne objektivt set gerne komme frem til nogenlunde det samme ud fra bankens kreditpolitik m.v.

    Bankrådgiverne er en SÆLGERE, med stort, ikke en rådgivere. Du skal først og fremmest have styr på din privateøkonomi selv.

    #127334
    AnonymForfatter

    Jamen hr. General,

    Jeg er 70 år, men under de 70.

    Men Du mener jeg skal tolke at det at man konstant skifter rådgiver er fordi de ikke følger de kan sælge mig noget?

    #127338
    AnonymForfatter

    Det er et generalt problem i de større banker – idet deres medarbejdere skal rundt i flere afdelinger = kompetenceudvikling.

    Nordea har dog indset at det godt kan betale sig at kunderne har faste rådgivere, og reklamere derfor en del med dette i øjeblikket.

    #127352
    KrisserForfatter

    Hvor meget de end vil, kan bankerne jo ikke tvinge deres medarbejdere til at blive i samme stilling hele deres liv. De dage hvor folk havde samme arbejde i fyrre år er forbi. Hvis man har samme rådgiver i mere end fem år, bør man nok føle sig heldig,

    #127452
    AnonymForfatter

    Bedre kan det ikke siges… Hvis min arbejdsgiver “nægtede" mig at søge nyeudfordringer inden for samme forretning, tror jeg da hurtigt at jeg ville finde mig en anden… 🙂

    Når det så er sagt vil de mindre rentable kunder oftest være dem der bliver skubbet mest rundt med. Det skal ikke være nogen hemmelighed at dem de kunder der lægger den største indtjening (alt andet lige) også er dem der vil blive passet bedst på…

    /Michael

    #127458
    AnonymForfatter

    Efter de penge jeg har postet ind i forbindelse med mit Jyske Bank arrangement er ikke ubetydeligt, så jeg ser mig heller ikke som en “mindre rentabel kunde" tak!

    Desuden sendt jeg en vred email til filialbestyren idag, og han svarede og undskyldte, at de skam så mig som en god kunde, og at rådgiver skiftet skyldes alene den filialen jeg er i, har større medarbejder gennemgang end andre Jyske Bank filial.

    /Mads

    #127464
    AnonymForfatter

    Jeg mente skam intet ondt i formuleringen “mindre rentabel" – det kan jo kun være godt for dig at banken ikke tjener så mange penge på dig… 😉

    /Michael

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.