Vi får et kæmpe krak der vil overgå 1929

Viser 15 indlæg - 646 til 660 (af 682 i alt)
  • Indlæg
  • #143834
    AnonymForfatter

    Og hvis krakket så allegevel ikke kommer skyldes det mine advarsler

    #143838
    AnonymForfatter

    Ja korrekt. Jeg lavede et karaktermord på dig og du har ikke lavet andet end karaktermod på mig.

    Jeg er glad for, at vi er enige om hvordan et karaktermord er.

    Neptun303 er ikke mig. Det er en der forsøger at manipulere læserne for at diskreditere mig.

    Hvorfor alt den manipulation?

    #143954
    RedaktionenForfatter

    Kære Neptun202 -og alle de Neptun-navne, som du bruger

    Efter længere tids overvejelse, så er du ikke længere velkommen i Mybanker.dk’s debatforum.

    Og om f.eks. en person bliver diktator eller ej, har intet at gøre i vores debatforum. Og vi er dybest set trætte af dine konspirationsteorier, som du har fremsat i vores debatforum i løbet af det sidste år. Desuden skifter du brugernavn, hvilket kan synes besynderligt. Vi er i øvrigt ikke de eneste, der er trætte af dine konspirationsteorier – for mange af vores besøgende har efterhånden skrevet det til os også.

    Du må således finde et andet debatforum for andre ligesindede, som du kan diskutere konspirationsteorier med. Vores debatforum er for helt almindelige mennesker, der vil diskutere økonomi. Og konspirationsteorier hører ikke til under den kategori.

    Med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    Elisabeth Arendt
    Partner

    #143958
    AnonymForfatter

    Kære Elisabeth,

    Ingen problemer. Det er også spild af tid at vække folk op til den virkelige verden at bankpakken er penge skabt ud af luft og givet til korrupte banker og industrien.

    Håber i klare jer igennem verdens største økonomiske depression.

    Farvel!

    Venlig hilsen

    Neptun

    #143960
    AnonymForfatter

    Det bliver lettere nu. 😉

    #143964
    MichaelForfatter

    Depressionen forsvandt lige pludseligt – og tak for det

    #143984
    AnonymForfatter

    Kære Elisabeth
    Verdens største kommende krak har intet med konspirsionsteori at gøre. Et forum som dette der handler om økonomi vil til alle tider handle om forskellige teorier og holdninger. Din exit på Neptun ligner meget et diktat fra øvre lag i dit heraki. Sørgerligt i det ellers ytringsfrie Danmark. Det har været interessant at følge denne tråd til dato. Det bliver spændende at se hvorledes tråden udvikler sig……

    Neptun
    Gå over på:
    http://www.boligdebatten.dk/generelt/1152-hcns-okonomiske-prognoser-og-kommentarer-627.html
    Der vil du aldrig blive smidt ud…og tak for din tålmodighed og indsats som øjenåbner ved Mybanker….
    Efuel

    #143998
    AnonymForfatter

    God Vind Neptun,

    Du og dine politisk ukorrekte vinkler på situationen vil blive savnet.

    Det undrer mig at MyBanker smider dig ud da de emner du har taget op stort set alle hænger sammen med bankernes og den finansielle sektors helbred…..men, men sådan er det bare…..Det er ilde at være en kætter og sige at jorden er rund når vi nu alle ved at den er flad.

    Efterhånden som bankerne går op i sømmene en efter en er vi nogle stykker der vil tænke på dig.

    Anyway, jeg håber at støde på dig igen og jeg må sige at de gange hvor jeg er blevet skudt i skoene at jeg som Zeus bare var et alias for dig blev jeg meget smigret 🙂

    Hyg dig, hvor du end befinder dig

    Zeus

    #144012
    testForfatter

    tja jeg for min part vil ikke savne neptun eller hans alias.

    det der gør det neptun skriver til konspirationsteoretisk vrøvl er denne tro på at der ligger en styring af bilderberg gruppe jøder eller andre onde grupper bag alt hvad der sker fra 9-11 til finas krisen.

    Hvis der skal nævens et element der er hoved ansvarligt for finaskrisen er det “grådighed" vel og mærket ikke kun fra finas verdnens folket men også fra almindelige mennesker. Hvis man ser kontant fra i går f.eks. kan man jo kun undre sig over at folk er villige til at tro at de bliver forgyldt overnat ved at købe en andelsbolig. Grådigheden påvirker dømmekraften.

    hvad det er som påvirker dømmekraften ved neptun med flere ved jeg ikke men som michael med flere har bemærket forkaster man alt hvad der ikke passe i den teori man har produceret og det er klasisk at mybankers kommentar til neptun nu er en bekræftigelse af alt det idioti han har skrevet.

    i øvrigt er jeg ansat af Moshad og CIA til at skrive på nettet. 🙂

    #144020
    AnonymForfatter

    Dét er nemlig korrekt. Man fremstiller først en konklusion, og derefter udvælger man de argumenter, der passer til denne konklusion. Argumenter der ikke passer ind i forklaringssystemet enten forkastes, eller også tilpasses de. Det strider mod alt hvad der hedder god videnskab og saglighed, og minder snarere om den måde religiøse tænker på.

    Alle uenige er naive eller også en del af sammensværgelsen, jfr. Neptuns evindelige “Er du bankansat"-modspørgsmål til de uvidende stakler, der vovede at imødegå hans udgydelser. Neptun har igennem hele forløbet totalt ignoreret modargumentation, og nægtet at forholde sig til denne, hvilket blot gør der yderligere svært at tage manden (hvis da der ikke er tale om en 16-årig knægt) alvorligt.

    Og nu er jeg sikkert også med i sammensværgelsen. 🙂

    #144022
    testForfatter

    ps måske er det der gør at folk så villigt hopper på forskellige konspirations teorier at de er er lette forklaringer på meget komplekse systemer. Ta finaskrisen. Der er ikke nogen hverken god eller simpel forklaring på hvorfor det er gået så galt. Det er f.eks. ikke så simpelt at det er manglen politisk kontrol med finansverdenen der har skylden da et af elementerne er de massive udlån i USA til nyegrupper af hus købere presset igennem af Clinton. Et andet element er det kraftige stats underskud i USA som staten og politikerne vel næppe kan påstå at de ikke har kontrol med. 🙂 Et 3 at vi har haft en nærmest global optur af uset længde.

    Alt i alt er det meget svært at overskue og eksperterne er langt fra enig. Det er måske lettere at få ens verdens billede til at passe hvis der står en samlet ond vilje bag ind at skulle acceptere at det nærmest er et sammentræf af forskellige uheldig omstændigheder lige som når en influenza pludselig mutere så den smitter første fra svin til mennesker siden mellem mennesker.

    Men som sagt er jeg helt enig med Elisabeth og stopper herved mine kommentarer i den her tråd.

    #145778
    AnonymForfatter

    For mange med lav IQ herinde!!

    #146280
    AnonymForfatter

    NAJ vi får nok nærmere en krig,men HUSK nu lige hvem det er der har sendt Danmark og Nato i krig i Mellemøsten.

    Idag hvor økonomi er global og hvor de store penge gemmer sig i våbensystemer og olie -så vær sikker på een ting Vi står overfor en krig der vil overstige 1939-1945 samt 1914-18

    Men vi kan jo slå os sammen og bygge vores eget PARADIS ,med egen energi,egen infrastruktur –lidt som et kollektiv—eneste krav vi kan max være 4 personer i alderen fra 35–54,som har en Pension eller et arbejde.

    om dette har din interesse så kontakt j.a.h@live.dk — jeg er mand 51 år og pensionist.
    jeg giver menneskeheden max 5 år,som tingene ser ud nu .

    venligst

    Jens

    #152238
    AnonymForfatter

    Det er interessant hvor mange som bare slår på hinanden. Ja,ingen ka bevise noget…kun fremtiden vil vise det.

    Så Neptun202 ka ik bevise noget…og du som har modsatte argument ka heller ik bevise noget overhovedet.

    Så sku man ik prøve at så bare erkende at måske har Neptun202 ret…eller I som opposition har ret…som sagt tiden vil vise det.

    Fra en som har go styr på økonomien…så ka jeg bare observere hvad der foregår…og ja jeg ser disse faretegn..ik pga konspirationsteorier…men simplethen ud fra et sundt holdning til økonomi.
    Nogen kommer til at betale for disse bankpakker…og hvem tror du der kommer til det? Dem som sidder og bestemmer? Nej, for at ku dække de enorme udgifter er man simpelthen NØDT til at ha de mange til at betale…dvs…dem som er den største majority…og ik en lille begrænset mængde af rige.

    Så jeg ved kun med sikkerhed at _nogen_ kommer til at betale for det her ‘gilde’!!

    #152240
    AnonymForfatter

    Neptun er en patient, som af og til får fri fra den lukkede afdeling. Det han siger er skingrende vanvittigt, og manden er bannet af forumets administor adskillige gange.

Viser 15 indlæg - 646 til 660 (af 682 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.