Vi får et kæmpe krak der vil overgå 1929

Viser 15 indlæg - 601 til 615 (af 682 i alt)
  • Indlæg
  • #141094
    AnonymForfatter

    Forkert.

    Neptun argumenterer til karakteren -3. Det er ikke at argumentere at poste andres argumenter.

    Moderator(er), kan du/I dog ikke finde ud af at banne ham ordentligt? Det kan da ikke være tilfredsstillende, at en person I har smidt ud flere gange vil skide på jer, og bare skriver videre?

    #141098
    AnonymForfatter

    Glimrende ex. på menings diktatur.

    #141104
    AnonymForfatter

    Jeg må desværre give Vuldarian ret, som jeg også sagde i men kommentar så poster du bare andre’s ideer, du har tabt sutten Neptun det gjorde du bla. da du tog offer rollen groft efter min kommentar istedet for at være rimelig.

    Jeg har ikke lavet andet end at prøve at få sandheden frem men det har du vel ikke bemærket fordi jeg ikke er Alex Jones som altsaa ikke altid har ret! Iøvrigt har jeg selv spenderet tonsvis af timer med at høre paa ham, men det var ikke Alex Jones der forudsagde 911 det var Bill Cooper kender du overhovet ham?? Alex Jones har har ogsaa selv sagt for at forstaa den her krise 100% var det vigtigt at se The Money Masters som jeg sagde i starten af den her traad. Jeg vil efterlade skeptikkerne med et lille link endnu engang.

    http://www.youtube.com/watch?v=VSwWy4E6I04

    #141112
    AnonymForfatter

    Din Moral,

    Med alt respekt. Jeg giver udtryk for min mening. Om du kan er enige eller uenig med mig er jeg bedøvende ligeglad med, fordi jeg respekterer, du har dine synspunkter som ikke nødvendigvis er som mine egne. Jeg prøver ikke som en eller anden fanatiker at presse min mening ned over hovedet på folk eller at de skal bort censurers fordi jeg ikke deler synspunkter.

    Vi lever i Danmark ikke Kina.

    #141118
    AnonymForfatter

    Nej, du giver udtryk for andres mening. Jeg har tidligere udfordret dig til – uden brug af links eller andre henvisninger – at argumentere sagligt og med egne ord, men det er endnu ikke lykkes dig. Du er oven i købet blevet småfornærmet over det. Men jeg vi gerne gentage udfordringen – og samtidig forudser jeg, at du ikke er i stand til selvstændigt at argumentere for din “sag". 😉

    #141120
    AnonymForfatter

    Vuldarian,

    Det er meget enkelt. Jeg har mine meninger og du har dine. Jeg prøver ikke at presse min sandhed ned over dig. Jeg gider ikke disse magt kampe om hvem der har ret.
    Enten er du enig eller også uenig og det er bedøvende ligegyldigt.

    Du har ikke bidreget med meget i denne tråd andet end brok. Hvad med at du deler dine synspunkter og lader læserne selv finde ud af, hvad de mener om den økonomiske situation.

    #141154
    AnonymForfatter

    Neptun i de sidste to indlæg, er vi egentlig i bund og grund enige jeg prøver ikke at presse noget ned over hovet paa nogen og kunne aldrig drømme om det, det er ikke en traad angaaende filosofi, og jeg vil derfor ikke skrive en kilometer om det men jeg har beskæftiget mig en del med emnet, og prøver ikke at forælle folk hvad deres sandhed er!!

    Dette er dog lidt mere haandgribeligt og der er rigtigt og forkert, eftersom det kan regnes efter tjekkes og maales osv. osv.

    Derfor bliver jeg desværre nød til at give Vuldarien delvist ret, jeg syntes ikke det lyder som dine egne argumenter, men nærmere som om du prøver at opnaa en form for kredit/status ved at forudsige ting. Der ophøre al enighed med kvæulanten Vuldarien saa ogsaa hvis argumentet i en given diskusion er rigtig, betyder det jo ikke noget hvor det kommer fra eller om det er ens eget??

    Vuldarien!!
    Tror du virkelig at det du siger ikke er blevet sagt før, at dine tanker er helt ekseptionelle og unikke LOL, der er to slags hypokonderer dem der altid er syge og dem der tror de aldrig tager fejl. . .

    #141408
    AnonymForfatter

    Jeg talte med en kineser der arbejder med UN. Han gav mig et UN dokument og jeg prøvede at forklare ham, at det UN propaganda, han selv troede på som fx. en verdens regering, verdens militær etc. vil skabe et verdensdiktatur.

    Fra dokumentet:
    " Setting up of a World Unified New Currency under the management and
    supervision of the United Nations, applying a global economy relief and rescue
    mechanism, mobilizing a pool of resources under the system of integrated risk
    management, evolving into a humanitarian fund with ample cash resources
    which could swiftly response to the needs of those countries who are facing
    economy problems by providing the required funding, and to undertake and
    provide long term funding requirement so as to maintain peace and long term
    development of the world."

    #141462
    AnonymForfatter

    hahaha

    Behøver jeg svare på det der?

    Til de seriøse på dette site:

    “The Financial New World Order: Towards a Global Currency and World Government"
    http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=13070

    #141830
    AnonymForfatter
    #142630
    MichaelForfatter

    Bemærkelsesværdigt så stille Neptunen er blevet nu da en lang række lande så småt er på vej ud af recessionen? Og hvornår var det nu økonomien krakkede? Min aktieportefølje er steget 40% inden for de seneste 6 mdr, så jeg vil da gerne vide hvornår jeg skal sælge ud.

    PS: Hvornår var det nu George Bush kupper Obama og genindfører sig selv og Marshal Law? Jeg KAN næste ikke vente…

    #142632
    AnonymForfatter

    Depressionen er ikke engang begyndt. Dette lille opsving er for at få alle tåberne til at købe op nu, fordi de ved det er klogt at købe lavt og sælge dyrt. Hvad de ikke ved er at markedet er manipuleret.

    Jeg talte med en kinesisk forretningsmand fra en gammel familie som arbejder sammen med UN og han var meget glad, fordi de havde presset på for at få en global mønt. Dette er en oversættelse fra Kinesisk:

    Setting up of a World Unified New Currency under the management and
    supervision of the United Nations, applying a global economy relief and rescue
    mechanism, mobilizing a pool of resources under the system of integrated risk
    management, evolving into a humanitarian fund with ample cash resources
    which could swiftly response to the needs of those countries who are facing
    economy problems by providing the required funding, and to undertake and
    provide long term funding requirement so as to maintain peace and long term
    development of the world.

    Det bliver et spændende efterår. Vil de skabe et svine influenza hysteri og anbefale masse vaccination.

    Det er her hvor tåberne bliver sorteret fra. Dem der er kloge lader vær med at tage vaccinen.

    #142636
    AnonymForfatter

    Måske synes du, jeg er sær, fordi jeg ikke er i din virkelighed?

    Virkeligheden er, hvad man ser og høre og hvad de fleste bliver enige om. Da de fleste bliver bombarderet med de samme indtryk fra medierne er det den virkelighed befolkningen er enige om. Hvad hvis den virkelighed medierne skaber ikke er den virkelige? Så vil man opfatte dem der ikke er i samme virkelighed som meget anderledes.

    Jeg er ikke i din virkelighed. Jeg taler ikke med folk fra din virkelighed ud over hvis jeg en sjælden gang skriver på dette site.

    Selvom jeg skriver på dansk til dig nu, så fatter du sikkert ikke et ord af, hvad jeg lige har skrevet. haha

    Velkommen til Twilight Zonen.
    http://www.youtube.com/watch?v=NzlG28B-R8Y

    #142638
    MichaelForfatter

    LOL!! Klaphat – dit indlæg er jo taget direkte herfra fjols:

    http://blog.china.alibaba.com/blog/gzlong633/article/b0-i7029296.html

    “Talte med en kinesisk forretningsmand"… BLAAAHHH

    #142646
    AnonymForfatter

    Hej Neptun,

    Du må virkelig have ramt nogle åbne sår siden hele tråden pludselig degenererer i barnligheder.

    Jeg håber ikke du stopper med at poste her da jeg vil savne dine anderledes men spændende indspark…….tiden vil vise at du har mere ret end hvad der er rart at tænke på så det er nok det der provokerer?

    🙂

    Zeus

Viser 15 indlæg - 601 til 615 (af 682 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.