Vi får et kæmpe krak der vil overgå 1929

Viser 15 indlæg - 436 til 450 (af 682 i alt)
  • Indlæg
  • #136908
    AnonymForfatter

    Elkaya, jeg tror du forveksler Neptun med mig og det er jeg smigret over….så vidt jeg har set er jeg den eneste der har talt for en guld/sølv fod i verden for pengesystemet.

    Og som sædvanlig er du jo grundig, det sættes der pris på!!!!

    Du har helt ret i at hvis der ikke kommer mere gennemsigtighed i systemet så vil de samme spil foregå med svindel og humbug som det sker iøjeblikket.

    Hvis der kommer en ædelmetalfod på pengene som vi kan stole på så kan central bankerne ikke bare trykke penge som det passer dem….det sker NU i Storbrittanien og USA – kineserne synes ikke det er særlig fedt at deres opsparing (surt tjente penge) bliver til matadormønt.
    En ædelmetalfod vil kun virke hvis der er åbenhed, jeg tror det er den eneste chance der er for ærlighed – lige nu er vi bare tilskuere til at dollaren og pundet kollapser og dermed også euroen (inkl kronen).

    Prøv at spørg nationalbanken (kommunikation@nationalbanken.dk) om hvad der sker med Danmarks 66.5 tons guld…..de vil ikke svare på det da det er hemmeligt.

    Guldet er udlånt til en lille rente og indgår dermed i manipulationen af guldprisen på verdensmarkedet. Guderne må vide hvem det er udlånt til men os almindelige borgere kan ikke få det at vide.
    Hvis guldet ingen værdi har udover symbolværdi – hvorfor sælger de ikke bare? Hvis det har værdi, hvorfor kan vi ikke få at vide hvad de gør med det?

    Tror du har ret i at lovværket bunder i enevælden og os på gulvet bliver nok bare forvirrede hvis vi får sandheden……

    Nogen gange overgår virkeligheden fantasien og hvis vi ender med en verdensvaluta så bliver manipulationspotentialet mange gange større…..

    Plat: Jeg taber …. krone: De vinder

    Keep smiling

    #136920
    AnonymForfatter

    Det der er vigtigt at forstå er, at vi har en global elite. De har ufattelig meget magt og bruger medierne, politikerne og befolkningen som brikker i det store skakspil.

    De har i over meget lang tid arbejdet på at skabe en verdensregering ved navn New World Order.

    “We will have a world government whether you like it or not. The only question is whether that government will be achieved by conquest or consent." (February 17, 1950, as he testified before the US Senate).

    De bruger økonomi til at fremme deres agenda.
    Tænk over hvor meget magt man har hvis man styre landes “national"banker. Tænk yderlig over hvor meget mere magt man har hvis man kan få 1 verdenscentralbank man har magt over?

    Give me control over a nation’s currency, and I care not who makes its laws.

    — Mayer Amschel Rothschild, 1743 – 1812)

    Det her handler om magt. De ønsker global dominans.

    Det virker som noget taget ud af en dårlig James Bond film fra 70’erne med Spectra som på alle mulige måder arbejder hen mod global magt. Den mest naturlige reaktion er, at folk ikke kan fatte det og ler af det.

    Som FBIs chef J. Edgar Hoover sagde “The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists."

    Propaganda minister Joseph Goebbels:

    “If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it. The lie can be maintained only for such time as the State can shield the people from the political, economic and/or military consequences of the lie. It thus becomes vitally important for the State to use all of its powers to repress dissent, for the truth is the mortal enemy of the lie, and thus by extension, the truth is the greatest enemy of the State.”

    Derfor er det meget nemt at skjule dette i fuld åbenhed, fordi hvem kan blive taget alvorligt ved at påstå at verdenen er på vej ind i et verdensdiktatur og en elite som styrer slagets gang? Selv jeg må nogle gange undertrykke hele bedragets omfang fordi det vil lyde sygeligt.

    Medierne har brugt meget energi på at latterliggøre alle der taler om den slags. Denne tråd er også et bevis på hvordan reaktionen er når man taler om dette emne.

    Hoved agendaen er:
    En verdensregering(Under UN)
    En religion
    En fælles valuta under en verdenscentralbank(digitale penge)
    CO2 skat trukket direkte fra banken.
    En politikorps
    Et Militær
    total overvågningsamfund
    80-90% reduktion af befolkningen (WW3, sult, FEMA CAMPS etc.)

    Måden de indfører det på er via forskellige manipulations teknikker.

    Problem: De skaber et problem som fx. en global økonomisk nedsmeltning. FED trykker penge ud af den blå luft i bedste Zimbabwe stil lige nu.

    reaktion medierne/befolkningen/politikerne. Der må gøres noget!

    Løsning: indførsel af en verdencentralbank som er en af de første byggesten for en verdensregering. Man bliver jo nødt til at have et organ(med vokseværk) til at varetage en verdensvaluta.

    Andre manipulationer med samme opbygning:
    Problem: Medierne bombardere løgne som befolkningen tror på. Fx. at CO2 er en trussel mod verdensfreden.

    Saddam er en trussel mod verdensfreden.

    Osama er en trussel mod verdensfreden.

    Reaktion: Der må gøres noget(medierne/befolkningen/politikerne)
    Løsning: CO2 skat, Befri Irak via krig og kampen mod terror til indførsel af overvångingssamfund og krige i mellemøsten.

    Jeg vil anbefale denne film om emnet som er med danske undertekster:
    http://video.google.com/videoplay?docid=-2287289656196868504

    #136936
    AnonymForfatter

    Jeg ville inkludere kampen mod narko i ovenstående.

    Som internationale pengestrømme bliver overvåget (kan I huske kjolehandleren fra Lolland der fik konfiskeret $150 for en kjole leverance fra Pakistan?) burde det ikke være noget problem at stoppe narkokartellernes penge strømme og kvæle dem den vej.

    Mit gæt er at vi skal til at overbevises om at Iran er en enorm trussel som vi bliver nødt til at fjerne med magt…….vi må snart komme op af stolen og sige et højt og rungende NEJ og lad os så få vores soldater hjem fra Irak og Afghanistan.

    #136938
    AnonymForfatter

    Læg også mærke til propagandateknikkerne, der bliver brugt mod såkaldte “skattely".

    EU og USA bruger deres muskler til at indrette andre landes love efter deres.

    Imperalisme af værste grad. Hvem har sagt, at skat skal være obligatorisk? Kun hvis man går ind for en stor verdensregering og hvis man er totalt hjernevasket.

    Gud, hvor jeg hader mainstreamtankerne herhjemme med deres X-Faktor bræk. Imens folk glor på det, så bliver vi mere og mere ufrie.

    Pengestrømme bliver overvåget i udpræget grad, så vi ikke længere bare kan give hinanden penge som det passer os. Næ, vi er jo terrorister alle sammen!

    Demokratiet er et defacto diktatur.

    De har infiltreret internettet med deres overvågning og de vover at kalde sig frihedskæmpere som hykleren Anders Krigsgal Fogh.

    Hvor kan jeg blive vred.

    #136976
    AnonymForfatter

    Her 3.5 min humor som forklarer lidt af absurditeten i central bank systemet:

    http://www.youtube.com/watch?v=NIfH0vY2ANA&feature=related

    #137010
    AnonymForfatter

    Nu er det ikke længere lovligt at støtte den person man mener er mest egnet uden at blive betragtet som terrorist!!

    http://www.youtube.com/watch?v=pXyVgmGZc2U

    #137012
    AnonymForfatter

    I samme stil Noam Chomsky kig også evt. efter Howard zinn a peoples history han og hans bog blev nævnt i Good Will Hunting. . .

    http://www.youtube.com/watch?v=9CKpCGjD8wg

    #137016
    AnonymForfatter

    Fantastisk interview med Noam Chomsky.

    Hyklere: dem, der går ind for krig i Irak og Afghanistan og kalder os et demokrati og samtidig lader sig overvåge dag og nat i Danmark.

    Noam Chomsky nævnte som et eksempel, at en Vietnamkrig ikke kunne ske igen, men hvordan kunne krig Irak og Afghanistan så ske? Propaganda, som sædvanlig.

    Danmark er særlig ramt her med en befolkning, der er totalt ukritisk og kun tænker på deres samtalekøkkener.

    Og det bringer mig til ideen om ejerboliger: hvem er mest slave: ham der betaler af til en bolig i 30 år, kan risikere at miste mange penge på grund af statslig inflation eller ham, der bare lejer og kan rejse, når han vil?

    Ideen om ejerboliger er totalt idiotisk i øjeblikket. Staten har med vilje undermineret ejerboligmarkedet, så boliger bliver dyrere og dyrere og så man reelt bliver slave af boligen: “Du skal kende din plads".

    #137018
    AnonymForfatter

    @Watchman

    Det kan du såmænd have ret i.

    Jeg ser hele tiden det billede foran mig, hvor en Afrikaner med pistolen for panden sætter krydset det rigtigt sted, mens der ved siden af står en Dansker med en pose fyldt med friværdi, og sætter krydset det samme sted. Efterfølgende når de har forladt valglokalerne, ja så mødes de såmænd i samme arbejdslejr, med en jernkugle spændt på benet 🙂

    Sorry… Det er sidst på dagen, og jeg er sulten.

    #137032
    AnonymForfatter

    Nu sker det. Her er verdensvalutaen jeg har talt om i 8-9 år:

    “USA’s finansminister Tim Geithner er åben over for at undersøge mulighederne i en ny verdensvaluta, der skal sikre stabilitet, skriver Financial Times."

    http://epn.dk/okonomi2/global/article1643776.ece

    #137116
    AnonymForfatter

    Gad vide, om amerikanere på den måde vil snyde sig til et statsgæld på 0?

    Det er smart at igangsætte en krise, så man kan få sin dagsorden igennem.

    Med verdensvalutaen er vi på vej mod næste stadie af slaveriet.

    En alliance mellem et kommunistisk diktatur og et kapitalistisk-fascistisk, krigsgalt land. Det kan ikke ende godt.

    #137132
    AnonymForfatter

    Man behøver faktisk ikke længere svælge ved ulykkerne i USA – Vi får rigeligt at gøre med vor egne.

    #137320
    AnonymForfatter

    MyMoney:

    det har du helt ret i:

    “Danmark sakker bagud"
    http://www.business.dk/article/20090329/okonomi/703280070/0/~smdemo/

    “Banker får skattepenge til discountpris"
    http://www.business.dk/article/20090326/finans/90326139/

    Ja, Danmark bliver fattigere og fattigere pga. det elitære broderskab, der snupper vores penge.

    Det hele bunder i, at folk ikke forstår økonomi, ikke er selvstændige og generelt har opgivet at kæmpe mod eliten.

    #137322
    AnonymForfatter

    Vi tager os godt betalt sagde Lene Espersen – Ja, men hun glemte at fortælle, at det var skatteyderne hun mente.

    Desværre er jeg begyndt at tvivle på, om befolkningen overhovdet KAN vækkes, når det ikke allerede er sket.

    #137324
    AnonymForfatter

    Ja jeg er enig. Der er brug for en stille revolution her i landet. Dem der kan bør flytte til udlandet med deres formuer og ikke betale skat til Danmark. Virksomheder bør gøre det samme.

    Den enkelte borger skal holde sig informeret og dele information med andre og i bund og grund gøre alt og alle opmærksom på, at vi bliver snydt og bedraget.

    Når staten opdager, at den er ved at miste grebet over dens slaver og de ikke længere ønsker at betale for deres egen undertrykkelse, vil den gøre alt for at lokke os tilbage igen. Men her må vi stå fast og ikke rokke os, før vi får maksimal frihed og at staten ikke plyndre os borgere længere.

    Vi har alt for længere accepteret tingens tilstand og staten har vokset som en kræftknude og gjort samfundet sygt. Nu er det på tide at gøre den opmærksom på, at den er slave af os og ikke omvendt.

Viser 15 indlæg - 436 til 450 (af 682 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.