Vi får et kæmpe krak der vil overgå 1929

Viser 15 indlæg - 316 til 330 (af 682 i alt)
  • Indlæg
  • #132936
    AnonymForfatter

    For nu at blive i jeres lykkelige sjove positive ånd, hvad siger genierne herinde til at skatteyderne skal betale for en redningspakke?

    Lars Rohde Direktør ATP sagde for minutter siden at folk skulle lige regne med at smider jo altså ikke ud, uden at forvente et vist afkast, men hvorfor skal skatteyderne så?

    Lige til sidst fra Børsen men de selvfølgelig ikke styr på noget eller hva! bankerne har slet ikke brug for en redningspakke, de mangler gode projekter.

    http://borsen.dk/invester/nyhed/147694/

    #133750
    AnonymForfatter

    100 mia hahahaha sådan griner de af os fordi i spiller så kloge. . .

    #133752
    AnonymForfatter

    Hvem er “de", hvem er “os" og hvem er “i"?

    #134132
    AnonymForfatter

    DE = er den elite i aldrig høre når der blir snakket de rigeste

    OS = Stort set alle andre

    I = Alle jer der ikke gider læse om (de)

    Havde nogle nævnt it factory eller Bernard Madoff inden det var i tv havde i også grinet jeres bagdel i stykker, uha velrenomeret firma!! de laver ikke så noget..

    I kender jo ikke engang til det her

    http://en.wikipedia.org/wiki/City_of_London

    #134422
    AnonymForfatter

    Davos ‘rock stars’
    Nå små venner så ser det ud som cnn har opdaget hvad i grinte hånligt af, Richard Quest har undersøgt og fundet frem til nogle der virkelig ved lidt om økonomi, og det er altså genierne herinde. Min kommentar den 23 oktober 2008 22:30 var ikke god nok til jer, men noget kunne tyde på at den havde været god nok til CNN, det er simpelt hen for barnligt af jer og spille kloge på noget i tilsyneladende ikke ved en meter om, er det her bare potens forlænger så i kan føle jer kloge? eller fortager i research foran flimmerkassen??
    kig på linket og skam jer!!

    http://questmeansbusiness.blogs.cnn.com/2009/01/29/davos-rock-stars/

    #134452
    AnonymForfatter

    Hehe, vil, som en anden tidligere har gjort, takke især Diin Moral og Neptun for god underholdning. Har nu brugt tre kvarter på at læse debatten igennem, og er imponeret over I andres vedholdenhed i forhold at prøve pænt at overbevise manden (måske mændene) om at han er skør!

    Kan vi ikke få udgivet denne debat i stedet for “den store lokumsbog" i år..

    Nå spøg til side, Moral/neptun; mener du virkelig det du siger seriøst? at vi skulle opleve et krak værre end 1929, og at man skal sørge for at købe guld, sølv og dåsemad?? Vi lever i 2009, og verden er idag meget mere globaliseret, landene afhængige af hinanden og derfor også opmærksomme på at få taget hånd om de udfordringer vi står overfor.

    Kunne godt tænke mig at vide hvad du beskæftiger dig med i dett daglige (hvis altså noget i det hele taget) ??

    #134660
    AnonymForfatter

    Allerede, da huspriserne, her i Danmark, exploderede, og de rå betonklosser i ørestaden, blev opført til priser, der nærmest burde henføres til et kapittel i Kejserens nye klæder, undere der mig at dem der totalt mistede fodfæstet, forsat er dem der med statstøtte skal vuderer,hvem der skal overleve, i disse kaos tider, det ville have været bedre at de banker der ikke viste rettidig omhu, lukkede.

    #134750
    AnonymForfatter

    Til MZ. Du har jo slet ikke læst noget hvis du ikke kan kende forskel på mine Neptuns indlæg, og du er noget af KONSPIRATIONSTEORETIKER hvis du tror jeg gad skrive som en anden for at hvad? snyde nogen? hahaha tror do også på rumvæsner?

    #134752
    AnonymForfatter

    Jaja der er stavefejl!!

    #134756
    AnonymForfatter

    Grunden til at nogen siger vi er den samme er for at dis-kreditere os. Det er for at skabe en illusion af, at jeg er EN fanatiker der prøver at give indtryk af at JEG på løgnagtigvis skulle lave flere “personligheder" for at give mine ord mere vægt.

    Hvorfor skulle jeg gøre det? Personligt er jeg ligeglad om folk lytter eller ej. Jeg skal nok klare mig. Det er nemt at vende situationen til en fordel hvis man har viden. Der er en del man kan købe op for ingen penge.

    Jeg har set manipulationen før. Den er ofte brugt.
    Dem der gør det er enten personer der overhovedet ikke vil konfronteres med virkeligheden eller nogen der har et eller andet ud af at befolkningen lader sig narre.

    Det er ret tydeligt, at de har gjort sig store anstrengelser for at svine alt og alle til der ikke var enig med dem.

    #134762
    AnonymForfatter

    Vi behøver ikke sige du er en løgnhals, dine indlæg taler så udemærket for sig selv.

    Behøver jeg henvise til din tåbelige forudsigelse om at det amerikanske præsidentvalg ville blive kuppet, og at Bush ville udråbe sig selv som diktator.

    #134764
    AnonymForfatter

    Dine tanker om at gå tilbage til guldfoden er lige så himmelråbende tåbelig som dine forudsigelser om præsidentkuppet!

    #134766
    AnonymForfatter

    Det er ikke korrekt.

    Jeg skrev før valget, at vi ikke ville se Martial Law og indsættelse af Bush som diktator fordi jeg havde fået nye oplysninger. Dette kort blev ikke trukket fordi “redningsplanen" blev truet igennem. Var det ikke sket ville de have trukket Bush ind som diktator og Martial law kortet ville blive trukket.

    Så tæt var vi på Martial Law og Bush som diktator:
    http://www.youtube.com/watch?v=HaG9d_4zij8

    http://www.youtube.com/watch?v=l7B4laX1E70&feature=related

    Nu er “redningsplanen" uheldigvis blevet truet igennem som er at tisse i bukserne på en kold vinterdag og nu vil vi for alvor se global depression.

    #134768
    AnonymForfatter

    Den bedste forklaring af hvordan “redningsplanen" blev truet igennem:
    http://www.youtube.com/watch?v=pD8viQ_DhS4

    #134770
    LMAForfatter

    ÆV!

    Jeg troede og håbede inderligt, at der var blevet lukket for neptuns Mybanker profil.

    Indholdet af Neptuns indlæg er fortsat af tvivlsom karakter, og eneste kildehenvisning er tilsyneladende fortsat særdeles tvivlsomme indlæg på youtube. Hvorfor ikke henvise til de utallige kassette bånd fra Osama Bin Laden, de har samme tåbelige indgangsvinkel til alle vi vantro.

    Fordi vantro det er vi vist flere der er i forhold til dine tåbeligheder!

Viser 15 indlæg - 316 til 330 (af 682 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.