Vi får et kæmpe krak der vil overgå 1929

Viser 15 indlæg - 181 til 195 (af 682 i alt)
  • Indlæg
  • #130264
    AnonymForfatter

    Det er meget tydeligt for mig, at i er en gruppe dybt manipulerende og løgnagtige personer der ikke vil se realiteterne i øjnene og lyver folk lige op i ansigtet.

    I ved, jeg har trykket det tilbage for længe siden, at der ville komme Martial Law i USA lige før valget og Bush ville blive diktator.

    Jeg trak den tilbage længe før valget, fordi jeg fik andre oplysninger, der gjorde jeg vidste at det ikke ville ske.

    Jeg lavede et indlæg om det og i svinede mig til for at trække min forudsigelse tilbage.

    Men nu lader i som om, at jeg ikke har trukket det tilbage for at kunne diskreditere mig. Det er ekstremt, så utroværdige i er.

    I er ikke intereseret i sandheden. Men kun i at få ret.

    I ved også, at jeg er blevet banned, så lad vær med at lad som om, at det er fordi jeg ikke tør komme ind i forumet.

    #130266
    AnonymForfatter

    Så! Hold! Dig! Dog! VÆK!

    #130268
    MichaelForfatter

    Godt så – du har fået “andre informationer" (af hvem??)

    Kan du så ikke lige fortælle os alle sammen præcis (eller bare cirka) hvornår det store krak kommer?

    #130282
    AnonymForfatter

    Kan i så endelig fatte det eller hvad?
    Læg mærke til at jeg ingen steder kommer med forudsigelser i nogen indlæg,
    vi skriver ikke engang på samme måde, jeg snakker næsten kun om hvad det er
    sket i fortiden, som sagt a + B = kun en dum retorik fra jer eller ham/hende. . .

    #130298
    AnonymForfatter

    Sandheden med dig Neptun er, at du har en psykotisk vrangforestilling om konspirationer på forskellige planer.

    Du måtte så erkende, at din vanvittige forestilling om præsidentvalget slet ikke holdt stik og kommer så med en ny grænse-psykotisk forklaring på det.

    Gør dig selv den tjeneste at få noget medicin, så du kan se virkeligheden, som den er.

    Der er ingen sammensværgelse!

    Der er en global finansiel krise, men den håndterer man professionelt på alle planer. Man har lært af 1930ernes fejltagelser, og er derfor bedre i stand til at styre os igennem. Vi får nogle kvartaler med negativ vækst, men efterhånden kommer økonomien lige så stille tilbge på spordet.

    #130302
    AnonymForfatter

    Iøvrigt kan man ikke trække noget som helst tilbage.

    Det er nu engang nedfældet på skrift. Det står sort på hvidt at du har sagt det. Uanset om du efterfølgende har ændret opfattelse, så står det tilbage som et faktum, at du kom med den syge forudsigelse, som selvfølgelig viste sig ikke at holde stik. Det kan du ikke ændre.

    Det står også tilbage, at alt andet du måtte sige er fuldkommen utroværdigt, siden du kunne sige noget så grænsepsykotisk og løgnagtigt om præsidentvalget.

    #130304
    AnonymForfatter

    Det er for så vidt ligegyldigt om Neptun og Diin Moral er en og samme person. I er lige dårlige til at argumentere for jeres ammestuesnak, og I bliver lige prinsessefornærmede, når jeres vås bliver udstillet.

    Du/I er nogle fantaster – uanset om du/I er en eller to personer.

    #130318
    AnonymForfatter

    Neptunen har direkte link til rumvæsnerne – de findes – jeg så dem selv i Indiana Jones igår!

    #130320
    AnonymForfatter

    I øvrigt
    mærkeligt
    at alle de personer der støtter neptunen
    deler deres linier mærkelige steder…..

    #130328
    AnonymForfatter

    Var det derfor du blev sur var ha ha haaaaaaa afsløret, klovn. . .
    Jeg ved ikke hvor mange profiler du har, men hold kæft hvor du bare lam, ikke en gang
    har du nævnt nogen referencer, andet noget med fockerfeller og jorden var flad!
    ha ha ha ha haaaaaaaaaaa Hvem tror du er ha ha ha der er da ikke nogen der gider
    og høre på hvad du tror eller syntes. Men bare bliv ved, der er så pinligt at
    jeg vil tage dine kommentare med og vise folk. . .

    #130342
    AnonymForfatter

    Ja, tag det endelig med hen i skolen. Hehehe.

    #130424
    AnonymForfatter

    Pinligt du er jo lige så dårlig til at svine folk til som du er til økonomi. . .

    #130426
    AnonymForfatter

    Det er godt med dig. 🙂

    #130440
    AnonymForfatter

    Hold da op, hvor svært at skrive et indlæg!

    Alle mulige indgangsbegrænsninger!

    Har næsten glemt hvilket indlæg, jeg ville besvare. Sådan efter at skulle gennemgå alle adgangsbetingelserne

    – NOK EN GANG. HVER ENESTE GANG!

    Men så hut jeg hvisker, så var det noget med Generalens udtalelse om at trække hans (neptun404s
    bombastiske) udtalelser tilbage.

    Ak, ja. Disse altvidende, altkunnende, fremtidsvidende Neptuner, der gang på gang dummer sig.

    Minder mig om en nørd, som på ‘Lav der selv.dk’ i tråden ‘Over hækken’ hævdede at kunne præsentere en selvkørende magnetmotor. En slags perpetuum mobile (UPS!)

    Og som endte med fornærmet ikke at ville præsentere denne epokegørende opfindelse, som ellers ville have kunnet revolutionere al energiforsyning i universet – s’ån bare fordi han syntes jeg var for ironisk/skeptisk.

    Nå. men sådan er der så meget.

    PS: kan man kalde FIHs renter for elastikrenter? 😉

    #130454
    AnonymForfatter

    han er jo syg.. lad være med at fodre aben.. så holder den op med at optræde efter et stykke tid…

Viser 15 indlæg - 181 til 195 (af 682 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.