Vi får et kæmpe krak der vil overgå 1929

Viser 15 indlæg - 166 til 180 (af 682 i alt)
  • Indlæg
  • #129488
    AnonymForfatter

    Du må simpelt hen være topmålet af *#%@%§*, jeg tror det er det du er ude på
    at jeg skal blive usaglig ligsom dig så de lukke debatten.

    De fleste ideer kommer jo fra folk der har skrevet bøger eller lignende, tror
    du selv du er et geni der bare opfinder et nyt produkt eller tankegang efter
    behov. Ha ha hahhahaaaaaaaaaaaa hold kæft en joke man.

    #129490
    AnonymForfatter

    Du har på intet tidspunkt forholdt dig til det du har refereret til – blot refereret blindt.

    Det er vist dig, der er en joke. Og du er allerede banned, så lad nu bare være med at skrive mere.

    #129608
    AnonymForfatter

    Nultopskat skrev :

    Med henvisning til mit første indlæg, newer argue with a fool, he`ll draw you down to his lewel and beat you on experience.

    Så må jeg jo bare remse en hord af kloge mennesker, meget klogere end nogle af os,
    der skriver herinde. Som så faren ved at lade private investore have bare,
    en lille smule og skulle have sagt ang. trykningen af penge.

    Sir Josiah Stamp – Salmon P. Chase – James Garfield – Thomas Edison –
    Thomas Woodrow Wilson – Alfred Crozier – Theodore Roosevelt – John Hylan –
    Milton Friedman – Carrol Quigley – Larry Bates – Henry Pasquet –
    Charles A Lindberg – Louis T. Mcfadden – Barry Goldwater – James Madison
    Abraham Lincoln – Benjamin Franklin – Bill Still – Charles Collins –
    Kong Henry 1 af England – Aristotle – Plato – Andrew Jackson –
    John F Kennedy –

    #129618
    AnonymForfatter

    Så nu er det snart 4. november.

    Så kan vi da endelig få bekræftet at præsidentvalget holdes i god ro og orden, og at det bare er lort Neptun har lukket ud.

    #129642
    AnonymForfatter

    Diin Moral: Svar mig på én ting – hvorfor har de ret? Hvorfor hænger det sådan sammen? Forklar mig det, for det er der endnu ingen af “jer" der har gjort. “I" har bare citeret. Og det er ikke nok i min verden.

    PS: Det gør bestemt ikke noget hvis svaret er langt og uddybende. Du må også gerne bruge algebra og formler. Det ville faktisk være det bedste. 😉

    #129674
    AnonymForfatter

    Jeg vil overhovedet ikke gå ind i en argumentation med dig Neptun, uanset hvilket alias du skriver under.

    Du er og bliver et fjols!

    #129676
    AnonymForfatter

    Øh – hvis det er mit indlæg du refererer til, så tag lige og læs det igen…

    #129818
    AnonymForfatter

    Vuldarian skrev :
    PS: Det gør bestemt ikke noget hvis svaret er langt og uddybende. Du må også gerne bruge algebra og formler. Det ville faktisk være det bedste. 😉

    Nultopskat skrev :
    newer argue with a fool, he`ll draw you down to his lewel and beat you on experience.

    Jeg vil nu prøve begge dele på samme tid.

    A + b = c
    altså i jeres tilfælde 1 abe + 1 abe = 2 aber

    Og her er hvordan i bryder og ødelægger en simpel formel

    1 abe + 1 abe = KUN 1 DUM RETORIK

    #129832
    AnonymForfatter

    Det er jo for sindsygt. Har finanskrisen sparet moderatoren væk? 😀

    #129872
    AnonymForfatter

    Du kan altså ikke? Det tænkte jeg nok.

    #130000
    AnonymForfatter

    Forskellen på købekraft og værdi = ( Papir Penge uden garanti / Papir penge med garanti )

    værdier ændre sig ikke, forstil dig hvis en meter’s mål ændredes hele tiden, så kunne vi egentlig ikke måle noget som helst. Papir penge uden garanti er købekraft jo mere i omløb
    ( dvs. altså printed ), des mindre blir købekraften, som er det der sker når der bliver
    lavet fractional reserve banking.

    I gamle dage var mønterne’s vægt bestående af guld eller sølv det der bestemte værdien.
    Man kunne i realiteten bruge alt, og det har man også gjort igennem tiden,
    indianer brugte fjer perler, bare noget folk stolede på, senere kunne
    byttes for andre vare. Papir penge behøves ikke at være et problem, de
    bliver printed ude af proportion med bankers indestående værdier, på grund af
    fractional reserve banking er tilladt.

    Da man med Bretton Woods systemet i 1944 gik over til at central banker istedet
    for guld brugte dollars som reserve, og senere i 1971 annulerede Nixon at dollars
    i banker kunne byttes for guld, har u.s.a lige siden eksporterede inflation til
    hele verden.

    #130248
    AnonymForfatter

    Hvor retorikken af der kun men så mange jer som fyrer den samme af??
    Eller er det tyv tror hver man stjæler og jer der egentlig er en og skriver
    det samme plader fra forskellige profiler??

    #130258
    AnonymForfatter

    Ikke forstået?

    NB: Var der vist i øvrigt ikke valg i USA i forgårs? jeg troede det var aflyst…

    #130260
    MichaelForfatter

    Neptunen er blevet MEGET stille. Ingen udsigt til udmiddelbare krak i den store stil og valget afholdt som planlagt. Bush går af til januar og Obama overtager – var det ikke her den store konspiration skulle træde ind Neptun??

    #130262
    AnonymForfatter

    Neptun, så er valget gennemført i USA, og det er af OECD’s valgobservatører er blevet godkendt som “fuldt demokratisk".

    Jeg går ud fra du nu pakker din stupide konspirationsteori sammen nu!

Viser 15 indlæg - 166 til 180 (af 682 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.