Forstædernes Bank

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88803
    AnonymForfatter

    Jeg købte for 1 måneds tid siden en potion aktier i mit ratepensionsdepot i ovennænvte bank, og kan i dag læse at banken er blevet solgt til Nykredit.

    Får jeg så mine 1000 aktier i banken indfriet og hvornår vil det i givet fald ske?

    Eller kan det evt. betale sig at sælge allerede nu til kurs ca. 102

    Hvem kender til den slags ting eller procedure?

    #126332
    AnonymForfatter

    Jeg var vist lidt for hurtig med mine spørgsmål, da jeg selv har fundet frem til svarene ved at gå ind på bankens hjemmeside, hvor jeg lige har skimmet købstilbuddet igennem,

    Heraf fremgår det, at man skal give sit kontoførende pengeinstitut besked inden d. 15.10.2008 og at man forventer af afregne med aktionærerne allerede den 23.10.2008 via SEB-Bank.

    Det er nok bedst at få sine aktier indløst til kurs 105 pr. denne dato fremfor at sælge dem i fri handel.

    #126522
    AnonymForfatter

    Jeg vil bare oplyse, at jeg i dag har valg at sælge mine aktier i FB til kurs 101,50 fremfor at vente til 23.OKT. Så slipper jeg for alt papirarbejdet m.v.

    Har så købt en aktie hos Mølleren samt lidt flere aktier i nødlidende banker.

    Måske skulle jeg have ventet lidt endnu, men hvornår er det rigtige tidspunkt?

    Alle proffessionelle siger, at man skal vente, da bunden ikke er nået endnu.

    For 1,5 år siden – hvor jeg gik i obligationer 100% – sagde de selv samme eksperter at aktierne var billige, ja god morgen, hvad er de så i dag?? Så ofte skal man gøre det modsatte af hvad de kloge siger og foreslår.

    Jeg har dog stadig 30 – 35% i obligationer.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.