Shell Citibank Mastercard

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88780
    AnonymForfatter

    Jeg læste for et par uger siden om Shell Citibank Mastercard, hvor man kunne få rabat hver gang man købt benzin.

    Der stod i ansøgningen at man skulle ikke måtte stå i RKI og skulle tjene over 180.000 kroner samt være 23 eller derover.

    Da jeg overholder alle tre ting indsendte jeg en ansøgning her i mandags.
    Der stod desuden at man skulle oplyse et telefon nummer, hvis de skulle have udspecificeret oplysninger vedr. min økonomi.

    Der er nu snart gået en uge, jeg har intet hørt fra Citibank.

    Det er så her jeg spørg, er det normalt at Citibank er så langsomme?

    Eller det fordi jeg er 68, og derfor har de så valgt at ignore ansøgningen?

    Mvh,

    Mads

    #126168
    AnonymForfatter

    Det er helt normalt. Regn med omkring én måneds tid før du har kortet.

    #126170
    AnonymForfatter

    Hej

    Er det fordi kortene laves i Sverige? Der står jeg at Citibank Danmark er en del af Citibank Sverige AB?

    Så alt i alt hvis jeg ikke har hørt noget den første uge det er fordi jeg skal regne med at være godkendt til kortet så?

    Mvh,

    Mads

    #126172
    AnonymForfatter

    Hvis jeg ikke har misforstået, kan disse kortudstedere arrangere betalinger til efter den første i måneden, således at renter kan tilskrives til fordel for kortudsteder.

    #126174
    AnonymForfatter

    Du tror forsigtig, at det er derfor som ham ovenfor skriver, at de tager 4 uger om at sende kortet?

    Mvh,

    Mads

    #126178
    AnonymForfatter

    Næ, ikke noget med 4 uger, men når man har kontoen, så skulle de undlade at trække det skyldige beløb inden den 1., således at der løber renter på.

    #126184
    AnonymForfatter

    SEB gør noget ligende.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.