Spørgsmål til mybanker om studielånstilbud.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88768
    AnonymForfatter

    Mybanker,

    Ved læsning af mybankers seneste Nyhedsbrev om fordelagtige banktilbud til unge under uddannelse undrer jeg mig over, at Sparekassen Faaborg ikke indgår i jeres oversigt. Denne sparekasse tilbyder lån, som er rente- og afdragsfrie sålænge, man er under uddanelse og m. kredit op til 25.000 kr. Det forekommer mig at være et rigtig godt tilbud. Nogen særlig grund til at I ikke har medtaget dette tilbud?

    Med venlig hilsen,
    Olav Bo Hessellund

    #126070
    RedaktionenForfatter

    Kære Olav

    Når du henvender dig til Mybanker.dk med spørgsmål, som Mybanker.dk skal svare på, vil vi bede dig sende os en mail. Vi besvarer nemlig ikke mails i vores debatforum, netop da det er et debatforum mellem vores brugere.

    Men rent undtagelsesvist kan det da oplyses, at august måneds nyhedsbrev med vores renteoversigt for ind- og udlån til unge og studerende er så stor allerede, at læseren ville “drukne", hvis vi indsatte f.eks yderligere 50 banker. Men der står i nyhedsbrevet, at det er blot er et udsnit af banker, og naturligvis er de største med.

    Har du yderligere spørgsmål, så skriv på info@mybanker.dk. Du er også velkommen til at skrive til mig på ea@mybanker.dk.

    Med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    Elisabeth Arendt
    Partner

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.