kassekredit

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88750
    AnonymForfatter

    Jeg skal ha samlet min gæld der løber op i 60000 kr. (på 2 forsk. kassekrediter) Jeg er temmelig talblind og kan ikke se hoved eller hale i alle de tal der figurer på sådanne sider som denne. Skal jeg have én kassekredit eller er der en anden lånetype der vil være bedre og billigere. Ønsker samtidig at skrifte bank (fra Danske Bank) men er bange for ikke at kunne overskue dét bankerne vil foreslå mig, så jeg vil gerne være lidt på forkant med situationen. Vh 5800

    #125816
    thsvForfatter

    Det bedste råd i dit tilfælde:
    Få afdraget den ene kassekredit (den mindste, eller helst den med højeste rentesats) først.
    Hjælper ikke noget at flytte gælden og pådrage sig yderligere gebyrer. Og hvorfor skifte bank, så er der en masse nye tal at tage stilling til.
    Mit råd var ellers at benytte Danske Bank 24/7, der giver en fornuftig kassekredit op til 100.000 uden oprettelsesgebyrer.
    Har du ikke en kæreste eller et familie-medlem, der kan hjælpe dig, når nu du er talblind?

    #125818
    AnonymForfatter

    Hey.
    Fordi jeg er træt af en bankrådgiver der igennem flere år har været lidt for privat. samtidig startede jeg en lille forretning op sidste år hvor jeg fik en kassekredit på 25.000. (I forretningen havde jeg én til at hjælpe mig med det finansielle) Desværre gik jeg ned med flaget – af andre årsager – og måtte opgive mit projekt, da jeg endnu ikke er helt oppe igen. Jeg orker ikke at skulle sidde sammen med hende og høre på hende og nej – jeg er ikke i stand til at sige fra pt. så min begrundelse må siges at tage udgangspunkt i andet end blot pengene. Samtidig synes jeg dog også jeg betaler høje renter. Nej jeg tror lidt det ligger til fam. desværre, og jeg synes ikke rigtig jeg har den store lyst til at inddrage nogen der ikke er tæt på i min pengesager og ikke mindst min gæld.

    #125820
    AnonymForfatter

    Hvad er rentesatsen på dine nuværende kreditter?

    #125826
    AnonymForfatter

    den ene er på 1,125 den anden 1,75. Jeg har stort set lige stor gæld på dem beggge.
    Vh 5800

    #125842
    MichaelForfatter

    Rente til under 2%?? Du må have læst forkert

    #125844
    KrisserForfatter

    Enten er det indlånsrenten, eller også er det 11,25 og 17,5.

    #125856
    AnonymForfatter

    En kassekreditrente over 10,00% er alt for meget.

    Du bør forhandle renten på dine kreditter ned straks.

    Danske Bank tilbyder en kassekreditrente på 9,10% på deres 24/7-konto.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.