Tabt penge på garantiobligationer?

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88717
    AnonymForfatter

    Hej forum,

    TV 2’s finansnyheder vil gerne sætte lys på de berygtede garantiobligationer – og ikke mindst bankernes rådgivning i forbindelse med investeringen.
    Har du nogen erfaringer, du gerne vil fortælle om, så kontakt mig.
    Måske du blot kan hjælpe med at formidle en kontakt til andre, der har tabt penge.

    Venlig hilsen
    Jørgen Bendsen
    TV 2 Finans
    jor@tv2.dk

    #125454
    AnonymForfatter

    Jeg svarer ikke fordi jeg har købt garantiobligationer, men det der interesser mig er om ikke enhver bank sikrer sig at kunden har forstået investeringens fulde indhold ,dvs. om risiko for tab hvis det ikke går som forudsat. Og at dette sker ved at kunden skriver under på en aftale.

    Jeg tror ikke der er nogen der kan vinde en sag om tab på disse obl. ved domstolene, dette ville undrer mig uhyre meget.

    Og man ved jo godt at når der opstår tab, så er det pludselig bankens skyld altsammen og at de ikke er blevet rigtigt og grundigt nok rådgivet, men jeg er sikker på at stort set alle inderstinde godt ved hvad de har foretaget sig.

    Og jeg har da også tabt lidt penge på nogle aktier, og burde banken så ikke allerede ultiomo 2006 have rådet mig til at sælge p.g.a. dårlige økonomiske udsiger på verdensmarkedet.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.