rki

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88704
    AnonymForfatter

    hej allesammen
    jeg har de seneste 5 år været på kontanthjælp og står i rki for over 100000kr nu er det jeg gerne vil finde et sted der vil hjælpe mig med at samle min gæld. har ikke hus eller bil.

    #125224
    AnonymForfatter

    Så er svaret nej.

    Du kommer ikke til at kunne låne i bank eller finansieringsselskab. Du kan være heldig at låne hos din familie.

    Det er ikke for at være disrespektfuld – men sådan er realiterne nu engang.

    Mit råd til dig er at du skal spare op for at få bil – men betal først din gæld

    #125232
    thsvForfatter

    Søg gældssanering!
    På kontanthjælp og gæld, det lyder ikke som om, at du har en jordisk chance for at komme udaf suppedasen.
    Held og lykke med det, og husk der er andet i verdenen end ejer-bolig, bil og andre materielle goder.

    #125238
    AnonymForfatter

    hej med dig
    er igang med at søge det og ja har min fyr og kærlighed kommer i 1 række og håber osse de vil hjælpe står og skylder 1 alt næsten 300000kr væk inkl su lån

    #125246
    AnonymForfatter

    Hvad nytte er der i at spare op til en bil som RKI-registreret, når man risikerer at der bliver gjort udlæg i bilen straks efter man har købt den.

    Fordringshaverne sørger med jævne mellem for at kalde folk i fogedretten, for at undgå deres tilgodehavende forældes. I den anledning skal man under strafansvar redegøre for hvad man ejer og har, og det vil desuden også fremgå af de offentlige papirer, at man har indregistreret en bil.

    Straks det er konstateret, så tage fogedretten bilen i pant.

    #125258
    AnonymForfatter

    Læs hvad jeg skriver general… ;o)

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.